rayGun Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Witam Nie moge przemieszczać bipeda w pionie (mimo zaznaczonych ikonek w Track selection), dodatkowo, klikniecie na kluczu odpowiadającym za ruch w pionie, powoduje wysypanie sie Maxa (Application error). Nie wiem z czego wynika ten błąd, pojawiał się już często...W pewnym momencie orientuje sie, że nie moge ruszyć nim w pionie i jedyne co moge zrobić to zaglądnąć do autoback'a, albo robić od początku ;) Czy miał ktoś podobny problem? Jest na to jakieś rozwiązanie, albo sposób na uniknięcie tego błedu? Pozdrawiam
Grave Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Masakra! Jeszcze o czymś takim nie słyszałem... Próbowałeś może zainstalować program ponownie? Kiedyś miałem też różne dziwne błędy, i dopiero format C pomógł...
rayGun Napisano 12 Maj 2008 Autor Napisano 12 Maj 2008 nie no, problem jest raczej w pliku, bo nawet jak zapisze animacje bipeda do pliku i wczytam do innego, nowego bipeda, to problem jest taki sam. Więc formatowanie raczej tu nie pomoże :) Póki co robie dużo backupów:)
rayGun Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 rozwiązanie na około: wczytać plik z bipedem, który jeszcze działa (może byc bez żadnych animacji). Zmerge'ować do tej sceny zepsutego bipeda z animacją (przy merge można dać auto-rename, żeby nie podmieniło obiektów, dodatkowo dla wygody, któregoś z bipedów można przesunąć, żeby nie były w tym samym miejscu ). No i teraz można kopiować Tracki dla poszczególnych części. U mnie to działa i bardzo mnie to uratowało:) wrzucałem oba bipedy do jednej sceny, bo nie udało mi się kopiować Tracków pomiędzy różnymi plikami .max. Jest to możliwe?, może w nowszych wersjach Maxa?, mam Maxa 9. pozdrawiam
Grave Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 No tak, sam tak nie raz robiłem... Max dość często z błędami zapisuje plik, i to najróżniejszymi... Kiedyś wszystkie backupy mi się źle zapisały i wtedy mało banią biurka nie roztrzaskałem z nerwów...
sly Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 tak to już jest, mi ostatnio jedna proceduralna tekstura zepsuła plik, który przez błąd Mental'a wywalał się po 5 minutach pracy. namierzyłem, usunąłem teksturę, i jest git. kolejnym kiedyś powodem były włosy "hair/fur" - malutko, 70 włosów, dziwaczne ustawienia porobiłem i też plik zepsuty. lista takich błędów mogłaby być naprawdę długa. myślę że w większości przypadków wystarczy znaleźć winowajcę w projekcie i usunąć.. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się