Napisano 8 Maj 200816 l Witam Nie moge przemieszczać bipeda w pionie (mimo zaznaczonych ikonek w Track selection), dodatkowo, klikniecie na kluczu odpowiadającym za ruch w pionie, powoduje wysypanie sie Maxa (Application error). Nie wiem z czego wynika ten błąd, pojawiał się już często...W pewnym momencie orientuje sie, że nie moge ruszyć nim w pionie i jedyne co moge zrobić to zaglądnąć do autoback'a, albo robić od początku ;) Czy miał ktoś podobny problem? Jest na to jakieś rozwiązanie, albo sposób na uniknięcie tego błedu? Pozdrawiam
Napisano 10 Maj 200816 l Masakra! Jeszcze o czymś takim nie słyszałem... Próbowałeś może zainstalować program ponownie? Kiedyś miałem też różne dziwne błędy, i dopiero format C pomógł...
Napisano 12 Maj 200816 l Autor nie no, problem jest raczej w pliku, bo nawet jak zapisze animacje bipeda do pliku i wczytam do innego, nowego bipeda, to problem jest taki sam. Więc formatowanie raczej tu nie pomoże :) Póki co robie dużo backupów:)
Napisano 29 Maj 200816 l Autor rozwiązanie na około: wczytać plik z bipedem, który jeszcze działa (może byc bez żadnych animacji). Zmerge'ować do tej sceny zepsutego bipeda z animacją (przy merge można dać auto-rename, żeby nie podmieniło obiektów, dodatkowo dla wygody, któregoś z bipedów można przesunąć, żeby nie były w tym samym miejscu ). No i teraz można kopiować Tracki dla poszczególnych części. U mnie to działa i bardzo mnie to uratowało:) wrzucałem oba bipedy do jednej sceny, bo nie udało mi się kopiować Tracków pomiędzy różnymi plikami .max. Jest to możliwe?, może w nowszych wersjach Maxa?, mam Maxa 9. pozdrawiam
Napisano 1 Czerwiec 200816 l No tak, sam tak nie raz robiłem... Max dość często z błędami zapisuje plik, i to najróżniejszymi... Kiedyś wszystkie backupy mi się źle zapisały i wtedy mało banią biurka nie roztrzaskałem z nerwów...
Napisano 20 Czerwiec 200816 l tak to już jest, mi ostatnio jedna proceduralna tekstura zepsuła plik, który przez błąd Mental'a wywalał się po 5 minutach pracy. namierzyłem, usunąłem teksturę, i jest git. kolejnym kiedyś powodem były włosy "hair/fur" - malutko, 70 włosów, dziwaczne ustawienia porobiłem i też plik zepsuty. lista takich błędów mogłaby być naprawdę długa. myślę że w większości przypadków wystarczy znaleźć winowajcę w projekcie i usunąć.. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto