Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Nie moge przemieszczać bipeda w pionie (mimo zaznaczonych ikonek w Track selection), dodatkowo, klikniecie na kluczu odpowiadającym za ruch w pionie, powoduje wysypanie sie Maxa (Application error).

 

Nie wiem z czego wynika ten błąd, pojawiał się już często...W pewnym momencie orientuje sie, że nie moge ruszyć nim w pionie i jedyne co moge zrobić to zaglądnąć do autoback'a, albo robić od początku ;)

 

 

Czy miał ktoś podobny problem? Jest na to jakieś rozwiązanie, albo sposób na uniknięcie tego błedu?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masakra! Jeszcze o czymś takim nie słyszałem... Próbowałeś może zainstalować program ponownie? Kiedyś miałem też różne dziwne błędy, i dopiero format C pomógł...

Napisano
  • Autor

nie no, problem jest raczej w pliku, bo nawet jak zapisze animacje bipeda do pliku i wczytam do innego, nowego bipeda, to problem jest taki sam. Więc formatowanie raczej tu nie pomoże :)

Póki co robie dużo backupów:)

Napisano
  • Autor

rozwiązanie na około:

wczytać plik z bipedem, który jeszcze działa (może byc bez żadnych animacji). Zmerge'ować do tej sceny zepsutego bipeda z animacją (przy merge można dać auto-rename, żeby nie podmieniło obiektów, dodatkowo dla wygody, któregoś z bipedów można przesunąć, żeby nie były w tym samym miejscu ). No i teraz można kopiować Tracki dla poszczególnych części.

 

U mnie to działa i bardzo mnie to uratowało:)

wrzucałem oba bipedy do jednej sceny, bo nie udało mi się kopiować Tracków pomiędzy różnymi plikami .max. Jest to możliwe?, może w nowszych wersjach Maxa?, mam Maxa 9.

 

pozdrawiam

Napisano

No tak, sam tak nie raz robiłem... Max dość często z błędami zapisuje plik, i to najróżniejszymi... Kiedyś wszystkie backupy mi się źle zapisały i wtedy mało banią biurka nie roztrzaskałem z nerwów...

Napisano

tak to już jest, mi ostatnio jedna proceduralna tekstura zepsuła plik, który przez błąd Mental'a wywalał się po 5 minutach pracy.

namierzyłem, usunąłem teksturę, i jest git.

kolejnym kiedyś powodem były włosy "hair/fur" - malutko, 70 włosów, dziwaczne ustawienia porobiłem i też plik zepsuty.

lista takich błędów mogłaby być naprawdę długa.

 

myślę że w większości przypadków wystarczy znaleźć winowajcę w projekcie i usunąć..

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności