Skocz do zawartości

problem z bipedem


rayGun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie moge przemieszczać bipeda w pionie (mimo zaznaczonych ikonek w Track selection), dodatkowo, klikniecie na kluczu odpowiadającym za ruch w pionie, powoduje wysypanie sie Maxa (Application error).

 

Nie wiem z czego wynika ten błąd, pojawiał się już często...W pewnym momencie orientuje sie, że nie moge ruszyć nim w pionie i jedyne co moge zrobić to zaglądnąć do autoback'a, albo robić od początku ;)

 

 

Czy miał ktoś podobny problem? Jest na to jakieś rozwiązanie, albo sposób na uniknięcie tego błedu?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie no, problem jest raczej w pliku, bo nawet jak zapisze animacje bipeda do pliku i wczytam do innego, nowego bipeda, to problem jest taki sam. Więc formatowanie raczej tu nie pomoże :)

Póki co robie dużo backupów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiązanie na około:

wczytać plik z bipedem, który jeszcze działa (może byc bez żadnych animacji). Zmerge'ować do tej sceny zepsutego bipeda z animacją (przy merge można dać auto-rename, żeby nie podmieniło obiektów, dodatkowo dla wygody, któregoś z bipedów można przesunąć, żeby nie były w tym samym miejscu ). No i teraz można kopiować Tracki dla poszczególnych części.

 

U mnie to działa i bardzo mnie to uratowało:)

wrzucałem oba bipedy do jednej sceny, bo nie udało mi się kopiować Tracków pomiędzy różnymi plikami .max. Jest to możliwe?, może w nowszych wersjach Maxa?, mam Maxa 9.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, sam tak nie raz robiłem... Max dość często z błędami zapisuje plik, i to najróżniejszymi... Kiedyś wszystkie backupy mi się źle zapisały i wtedy mało banią biurka nie roztrzaskałem z nerwów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to już jest, mi ostatnio jedna proceduralna tekstura zepsuła plik, który przez błąd Mental'a wywalał się po 5 minutach pracy.

namierzyłem, usunąłem teksturę, i jest git.

kolejnym kiedyś powodem były włosy "hair/fur" - malutko, 70 włosów, dziwaczne ustawienia porobiłem i też plik zepsuty.

lista takich błędów mogłaby być naprawdę długa.

 

myślę że w większości przypadków wystarczy znaleźć winowajcę w projekcie i usunąć..

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności