maxest Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Witam, Do wykonania jest kilka modeli (w 3ds max'ie) i tekstur do tech-dema/prezentacji silnika graficznego. Co konkretniej do zrobienia: - rzeźba terenu, niedużego i niezbyt górzystego, z jakimś "dołem" który będzie służyć jako "miejsce" na jeziorko, - dosłownie kilka modeli drzewek (dwa), jakichś kamieni/kamyczków - coś co zalesi teren - do powyższego potrzebnych by było jeszcze kilka billboard'ów, tj. jakaś trawka, krzaczki - jeden budynek - jakaś świątynia. W niej kilka bliżej nieokreślonych obiektów, tj. jakieś kolumny, ławeczki. Tutaj zwłaszcza będzie potrzebnych kilka normal-map. Na zachętę dwa screen'y z pracy silnika: http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=939 http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=1409 Jak zapewne widać, efekty są (a jest ich więcej niż widać na tych screen'ach), ale grafika kuleje :). Zysk dla osoby chętnej podjąć się tego zadania jest oczywisty: - po pierwsze jest on przeliczalny na złotówki :P, - a po drugie można sobie w ten sposób zrobić niezłą reklamówkę. Osoby zainteresowane bardzo proszę o przesłanie mi e-mail'a. Pozdrawiam, Wojciech "maxest" Sterna [email protected] http://maxest.prv.pl
Rekomendowane odpowiedzi