Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jestem ciekawy czy istnieje taka mo┐liwoŠ aby podczas puszczania animacji

w oknie widokowym kamery mo┐na by│o zmieniaŠ kamerŕ z 1 na 2 itp. na ┐ywo

tzn. .np.

Mam PostaŠ ktˇra biegnie pies kot wszystko jedno.

Mam 3 kamery:

1 kamera Widok z gˇry

2 Kamera widok z lewej

3 Kamera widok Z przodu.

 

Puszczam animacja i widzie widok z pierwszej kamery np. klatka 0-100

pu┐niej widzie widok z 2 klatka 100-200 i 3 itp .

Chodzi mi o tak zwane ciŕcia.

Bo w Video post mo┐na sobie poustawiaŠ kamery ,ktˇra kreci od ktˇrej klatki

itp ale efekt jest widoczny po zrenderowaniu.

Ale ja bym chcia│ widzieŠ to na bie┐▒co w View port a nie dopiero po

wyrenderowaniu.

Wiem ┐e Lightwave ma tak▒ mo┐liwoŠ bo widzia│em.

 

Wiem ┐e mo┐na krŕciŠ wszystko jedn▒ kamer▒ i robiŠ Ciŕcia z jednego ujŕcia

na drugie w danej klatce zmieniaŠ pozycje efekt by by│ podobny.

 

Mo┐e kto zrozumie o co mi chodzi bo trudno to opisaŠ

 

[email protected]

 

Dziŕki

I pozdrawiam Leszek Magura

 

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poustawiaj sobie kamery w rˇ┐nych widokach. Inaczej siŕ nie da. Nie mo┐esz skonfigurowaŠ viewporta w zale┐noÂci od klatki animacji. Przynajmniej nic na ten tamat nie s│ysza│em:)

Napisano

Nic prostrzego. Zrób wstępny rendering, bez cieniowania, mapowania i antyaliasingu. Jak wykorzystujesz to wył±cz też enviroment i efekt. Zrób rendering w lowresie i wszystko się szybko i ładnie zzrenderuje.

Napisano

Jest to mozliwe, ale tak czasochlonne ze szkoda sensu.

Po pierwsze i tak bys musial animowac z jednej kamery. Po drugie: musialbys ostro podzialac w Track View - kopiowac klucze Position (rotation) z animacji pozostalych kamer na pozycje tej jednej kamery (oczywiscie pamietajac o kolejnosci klatek).

Naprawde szkoda sensu i czasu ale mozna . Jednak lepiej wylicz osobno wszystkie sekwence i polacz je chociazby w maxowym VideoPoscie , wychodzi dobrze i bez stratnie.

 

Swoja droga tak wlasnie sie robilo dawniej w LW - jak jeszcze mial tylko jedna kamere do dyspozycji na scenie. Jednak LW ma prostszy i szybszy w obsludze Motion designer, poza tym teraz juz ma mozliwosc definiowania wiekszej ilosci kamer...

 

pozdr

Marek

 

 

[Edited on 28-3-2003 by MareG]

Napisano

A nie lepiej jest wyrenderowac animacje z trzech kamer osobno i później połączyć np. w Adobe Premiere lub może da się napisać skrypt który ci w pewnym momencie zmienia współzedne obiektu (w tym wypadku kamery i celu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności