Anonymous Napisano 13 Listopad 2002 Napisano 13 Listopad 2002 Witam! Jestem ciekawy czy istnieje taka mo┐liwoŠ aby podczas puszczania animacji w oknie widokowym kamery mo┐na by│o zmieniaŠ kamerŕ z 1 na 2 itp. na ┐ywo tzn. .np. Mam PostaŠ ktˇra biegnie pies kot wszystko jedno. Mam 3 kamery: 1 kamera Widok z gˇry 2 Kamera widok z lewej 3 Kamera widok Z przodu. Puszczam animacja i widzie widok z pierwszej kamery np. klatka 0-100 pu┐niej widzie widok z 2 klatka 100-200 i 3 itp . Chodzi mi o tak zwane ciŕcia. Bo w Video post mo┐na sobie poustawiaŠ kamery ,ktˇra kreci od ktˇrej klatki itp ale efekt jest widoczny po zrenderowaniu. Ale ja bym chcia│ widzieŠ to na bie┐▒co w View port a nie dopiero po wyrenderowaniu. Wiem ┐e Lightwave ma tak▒ mo┐liwoŠ bo widzia│em. Wiem ┐e mo┐na krŕciŠ wszystko jedn▒ kamer▒ i robiŠ Ciŕcia z jednego ujŕcia na drugie w danej klatce zmieniaŠ pozycje efekt by by│ podobny. Mo┐e kto zrozumie o co mi chodzi bo trudno to opisaŠ [email protected] Dziŕki I pozdrawiam Leszek Magura
Bacry Napisano 13 Listopad 2002 Napisano 13 Listopad 2002 Poustawiaj sobie kamery w rˇ┐nych widokach. Inaczej siŕ nie da. Nie mo┐esz skonfigurowaŠ viewporta w zale┐noÂci od klatki animacji. Przynajmniej nic na ten tamat nie s│ysza│em:)
Anonymous Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 To to wiem ale gdyby się dało to by było fajnie i można by było wychwycić pewne błędy kręcenia kamera..... Wiesz chodzi o klimacik Dzięki za info.
Bacry Napisano 14 Listopad 2002 Napisano 14 Listopad 2002 Nic prostrzego. Zrób wstępny rendering, bez cieniowania, mapowania i antyaliasingu. Jak wykorzystujesz to wył±cz też enviroment i efekt. Zrób rendering w lowresie i wszystko się szybko i ładnie zzrenderuje.
Nezz Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 http://www.the3dstudio.com/tutorials.asp?id=24
Bacry Napisano 18 Listopad 2002 Napisano 18 Listopad 2002 Nezz nie uważnie czytasz :) Jemu nie chodziło o VideoPosta, tylko o Viewporta
Kurczak Napisano 27 Marzec 2003 Napisano 27 Marzec 2003 Wyrenderuj osobno scenki - potem połącz ładnie w ulead media - prościej szybciej i wygodniej
MareG Napisano 28 Marzec 2003 Napisano 28 Marzec 2003 Jest to mozliwe, ale tak czasochlonne ze szkoda sensu. Po pierwsze i tak bys musial animowac z jednej kamery. Po drugie: musialbys ostro podzialac w Track View - kopiowac klucze Position (rotation) z animacji pozostalych kamer na pozycje tej jednej kamery (oczywiscie pamietajac o kolejnosci klatek). Naprawde szkoda sensu i czasu ale mozna . Jednak lepiej wylicz osobno wszystkie sekwence i polacz je chociazby w maxowym VideoPoscie , wychodzi dobrze i bez stratnie. Swoja droga tak wlasnie sie robilo dawniej w LW - jak jeszcze mial tylko jedna kamere do dyspozycji na scenie. Jednak LW ma prostszy i szybszy w obsludze Motion designer, poza tym teraz juz ma mozliwosc definiowania wiekszej ilosci kamer... pozdr Marek [Edited on 28-3-2003 by MareG]
slawek86 Napisano 5 Kwiecień 2003 Napisano 5 Kwiecień 2003 A nie lepiej jest wyrenderowac animacje z trzech kamer osobno i później połączyć np. w Adobe Premiere lub może da się napisać skrypt który ci w pewnym momencie zmienia współzedne obiektu (w tym wypadku kamery i celu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się