Skocz do zawartości

Grafik poszukiwany do gry dla dzieci


Rekomendowane odpowiedzi

Gość MRybinski85
Napisano

Na początku chciałem się przywitać ze wszystkimi i przedstawić, ponieważ to mój pierwszy post na forum, mimo, że już pare lat tutaj zaglądam.

Od paru lat zajmuję się sprawami programistycznymi i od zawsze interesował mnie gamedeveloping, mimo, że pracuje w firmie zajmującej się pisaniem aplikacji biurowych. Nadszedł czas, aby zrobić coś na swoje konto, ponieważ nie chce całe życie pracować dla innych, chce osiągnąć coś co by mnie satysfakcjonowało. Jednak niestety samemu nie da się zrobić nic, chyba że ktoś posiada umiejętności z każdej dziedziny. Ja niestety nie posiadam umiejętności z dziedziny grafiki, dlatego postanowiłem napisać na tym. Wiem, że takich projektów jak mój od groma się tutaj pojawia bo jestem bywalcem tego forum. Większość z tych projektów kończy bardzo szybko i wszyscy ubolewają nad straconym czasem. Dlaczego tak też ma nie być i z moim? Niczego obiecać nie mogę, ale w tej chwili jestem na etapie bardzo zaawansowanym i po prostu brakuje mi grafiki do tego, aby móc pokazać to komuś kto byłby w stanie się tym zainteresować.

Można zobaczyć screeny i ocenić:

 

http://s278.photobucket.com/albums/kk106/MRybinski85

 

Docelowo, mimo, że tego po screenach nie widać, ponieważ działam na zapożyczonych modelach, gra ma być dla dzieci. Kolorowy, toonkowy świat, czary, które pomogą małej czarodziejce przebyć trudy tego świata i zebrać porozrzucane kryształy. Zebranie ich wszystkich pozwoli odebrać władzę złemu czarnoksiężnikowi. Skrót fabuły, która jest na tyle prosta, że każde dziecko powinno to zrozumieć.

 

Jaki jest mój cel: jak pisałem wcześniech. Chciałbym stworzyć przykładowy poziom, aby móc to zaprezentować odpowiednim osobom. Jeżeli komuś się to spodoba, to oczywiście czeka nas (mnie + kogoś kto się dołączy) ciężka praca, ale myśle, że będzie warto.

 

Co już jest...

 

Kamera - Działa już tak jak powinna. System jej ruchu jest podobny do wielu gier platformowych w 3d. Czyli jeżeli pomiędzy kamerą a postacią stanie jakiś obiekt to kamera robi zoom.

 

AI - System patrolowania (ruch po waypoitach),

Jeżeli pojawi się gracz w pobliżu następuje atak... Moby będą atakowały gracza do czasu aż:

- mob nie zginie

- gracz nie zginie

- gracz nie wyjdzie poza obszar widoczności moba

 

Kryształy - elementy, które się zbiera, każdy zebrany kryształ zwiększa ich licznik.

 

Czary - Są gotowe 3, docelowo do poziomu testowego ma ich być 5.

Fireball -> standardowa kula ognia zadająca obrażenia przeciwnikowi.

Freeze Shot -> pocisk zamrażający przeciwnika na 15 sekund (oczywiście to można zmienić). Przeciwnik zostaje zamknięty w krysztale lodu, który totalnie go unieruchamia. Przeciwnik ani nie zadaje, ani nie otrzymuje obrażeń, więc jest to czar służący do walki z kilkoma przeciwnikami.

Lightning Shot -> postać strzela kulistym piorunem. Gdy trafi w przeciwnika, nad głową postaci pojawia się podobny piorun, który razi przeciwnika czasowo.

Wszystkie te czary i ich działanie można zaobserwować na screenach.

Jak widać ze strony programistycznej do zrobienia są te 2 dodatkowe czary i tzw. przeszkadzajki czyli jakieś pułapki.

 

Więcej o poziomach:

Jeżeli wszystko pójdzie dobrze i znajdzie się ktoś zainteresowany projektem, będzie 5 poziomów, a każdy będzie oddzielony minilevelem. Mini levele to między innymi lot na miotle, czy bieg jedynie z freezeshotem z ograniczoną ilością strzałów.

 

Tyle pisania, ale w końcu kogo potrzeba?

Potrzebuję grafika 3D (albo i dwóch), który nie musi wymiatać jak pare osób na tym forum (nie będe wymieniał bo się boję, że kogoś omine). Dobrze by było gdyby miał jakieś pojęcie o teksturach, ponieważ jako, że grafika ma być toonkowa, raczej wielkich problemów z tym nie będzie. Najlepiej jakby znalazło się dwóch grafików. Jeden do postaci, a drugi do otoczenia. Ale wtedy byłbym wniebowzięty.

Grafik 2D no chyba nie trzeba mówić, że grafika na Hud, particle itp.

 

Kontakt:

Jako, że pracuję na Mac'u to kontakt będzie utrudniony.

Najlepiej pm, bądź mail: [email protected]

 

Przykładowy screen jak komuś się nie będzie chciało wchodzić do folderu z obrazkami.

9.png

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość MRybinski85
Napisano (edytowane)

Przepraszam za post jeden, pod drugim, ale umieściłem właśnie filmik. Zachęcam do oglądania:

W tym momencie, przeciwnicy mają wyłączony tryb ataku, czyli tylko sobie patrolują.

 

 

Nie wiem, czy u wszystkich, ale u mnie przed chwilą coś się zepsuło na youtube i ten filmik strasznie szybko chodzi... 1.20min zostalo zmieszczone w 30sec

Edytowane przez MRybinski85
Napisano

Witam ;)

 

Content wygląda ciekawie, przynajmniej pokazujesz coś działającego ;] Pracujesz na własnym engine czy może to jakiś irrlicht?

Gość MRybinski85
Napisano (edytowane)

może kiedyś napiszę własny silnik, narazie bardziej bawi mnie tworzenie gier niż silników :)... Korzystam z Unity3D... komercyjny silnik o naprawde dużych możliwościach :)

 

Edit:

Widzę, że odwiedzin sporo, ale żadnych komentarzy :(... Oprocz tego, że szukam grafików liczę również na jakieś konstruktywne komentarze :)

 

Edit2:

Może ktoś dysponuje jakimiś informacjami o innych porządnych forach gdzie mógłbym znaleźć grafika? Nie chciałbym porzucić projektu, a nie znam aż tak dobrze sceny grafików.

Edytowane przez MRybinski85
Gość MRybinski85
Napisano

Jako, że nie ma żadnego zainteresowania projektem, postanowiłem nagrać filmik, który chyba jest ładniejszy od poprzedniego.

Ogólnie i tak to wszystko wygląda jak gra TTP, a nie dla dzieci, ale to wszystko wina tego, że modele są zapożyczone i nie do końca pasują...

 

 

Hi-res do ściągnięcia z Rapida:

http://rapidshare.com/files/116096620/iShowU-Capture2.mov.html




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności