Napisano 31 Styczeń 200421 l ok mam objekt dajmy na to box\'a zamieniam go na editable poly wybieram krawedz naciskam SHIFT i probuje przemiescic ta krawedz i ..... niestety max zachowuje sie tak jakbym kliknal gdzie zupelnie obok odznacza krawedz nie tworzac klona. Widzial ktos kiedys takie cuda. Dodam ze jezeli wybiore caly obiekt to wszystko jest OK .
Napisano 1 Luty 200421 l Jeżeli chcesz skopiować krawędź (tzn kopię samej krawędzi przesunąć w inne miejsce sceny), to wydaje mi się, że polymodeling na to nie pozwala (można tak robić z vertex\'ami i polygon\'ami). Natomiast jeśli chodzi Ci o extrude krawędzi w celu utworzenia nowego polygonu, to poly modeling nie pozwala także na extrude krawędzi z jednolitej powierzchni (rys.1) (max reaguje dokładnie tak jak opisałeś) Jeśli np. usuniesz jeden polygon, to wtedy extrude będzie możliwy (rys.2) Na upartego można wykonać extrude krawędzi po wciśnięciu przycisku extrude (rys.3) A wracając do rys.1 - jeśli chcesz wykonać extrude krawędzi właśnie w takiej sytuacji, to przekonwertuj obiekt na \'editable mesh\' - tam jest to możliwe.
Napisano 1 Luty 200421 l Autor dzieki za podpowiedzi, na samym poczatku robilem blad potem go tylko powielalem :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto