Temporal Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Mam sobie modelik w zeskinowany i teraz dochodze do wniosku ze chce dodac troche loopow w niektorych miejscach by ladnie sie animowalo i co teraz? Jak zejda na edycje poly to po wprowadznieu zmian caly skin poszedl sie rypac pomimo ze np envelopy maja swoj kszatlt itp to jednak juz to nie dziala tak jakby bylo cakiem zrestartowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldx Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Deja vu :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41627 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 21 Maj 2008 Autor Share Napisano 21 Maj 2008 faktycznie no ale odpowiedzi tam konkretnej i tak nie bylo bo teksty w stylu przejdz na XSI itd no naprawde super rada :/ tak czy siak przed chwila wpadlem na taki fajny pomysl :P dzialac dziala choc to troche dziwne myslalem ze znajdzie sie lepsza metoda. No wiec robie tak ze nakladam edit poly mod nad skinem edytuje i przeciagam go teraz pod skin i mac cos w stylu editable poly, edit poly i skin i tak za kazdym rasem musze przekladac caly stack. Wedlug mnie powinno byc jakies bardziej normalne rozwiazanie no ale lepszy niz nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldx Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Przecież napisałem ci tam jak możesz to zrobić, na jedno wychodzi to co tu napisałeś tylko niema potrzeby zmiany stacka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się