Skocz do zawartości

Modyfikator skin i edycja geometrii


Temporal

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sobie modelik w zeskinowany i teraz dochodze do wniosku ze chce dodac troche loopow w niektorych miejscach by ladnie sie animowalo i co teraz? Jak zejda na edycje poly to po wprowadznieu zmian caly skin poszedl sie rypac pomimo ze np envelopy maja swoj kszatlt itp to jednak juz to nie dziala tak jakby bylo cakiem zrestartowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

faktycznie no ale odpowiedzi tam konkretnej i tak nie bylo bo teksty w stylu przejdz na XSI itd no naprawde super rada :/ tak czy siak przed chwila wpadlem na taki fajny pomysl :P dzialac dziala choc to troche dziwne myslalem ze znajdzie sie lepsza metoda. No wiec robie tak ze nakladam edit poly mod nad skinem edytuje i przeciagam go teraz pod skin i mac cos w stylu editable poly, edit poly i skin i tak za kazdym rasem musze przekladac caly stack. Wedlug mnie powinno byc jakies bardziej normalne rozwiazanie no ale lepszy niz nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności