Heads Hunter Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Hej jestem w drugiej części tutoriala robienia drzewnego stwora. W pierwszej części nie jest pokazane jak po zrobieniu jednej strony potwora odbić ją tak by miał jedną głowę ale dwie nogi i dwie przednie kończyny co jest pokazane w drugiej części tutoriala. Część pierwsza: http://pl.youtube.com/watch?v=391Gno0BtXk&feature=related Część druga: http://pl.youtube.com/watch?v=N2X3TmW8Wkc&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavulon 13 Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 ..zapewne modyfikator symmetry i odpwiednie ustawienie poligonów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heads Hunter Posted May 22, 2008 Author Share Posted May 22, 2008 A czy mógłby mi ktoś przybliżyć posługiwanie się tą metodą. Co pokolei powinienem robić przyjmując że mam model po pierwszym tutorialu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavulon 13 Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 hmm..tu nie ma w sumie zadnej filozofii, ladujesz mu tą symmetry. - ustalasz dla jakiej osi ma zrobic symetrie (Mirror Axis) - w razie potrzeby regulujesz gizmem symetrii. Jak moje podpowiedzi nie pomoga , to polecam F1 (duzo jasniej ;) Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts