Heads Hunter Napisano 22 Maj 2008 Share Napisano 22 Maj 2008 Hej jestem w drugiej części tutoriala robienia drzewnego stwora. W pierwszej części nie jest pokazane jak po zrobieniu jednej strony potwora odbić ją tak by miał jedną głowę ale dwie nogi i dwie przednie kończyny co jest pokazane w drugiej części tutoriala. Część pierwsza: http://pl.youtube.com/watch?v=391Gno0BtXk&feature=related Część druga: http://pl.youtube.com/watch?v=N2X3TmW8Wkc&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavulon 13 Napisano 22 Maj 2008 Share Napisano 22 Maj 2008 ..zapewne modyfikator symmetry i odpwiednie ustawienie poligonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Heads Hunter Napisano 22 Maj 2008 Autor Share Napisano 22 Maj 2008 A czy mógłby mi ktoś przybliżyć posługiwanie się tą metodą. Co pokolei powinienem robić przyjmując że mam model po pierwszym tutorialu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavulon 13 Napisano 22 Maj 2008 Share Napisano 22 Maj 2008 hmm..tu nie ma w sumie zadnej filozofii, ladujesz mu tą symmetry. - ustalasz dla jakiej osi ma zrobic symetrie (Mirror Axis) - w razie potrzeby regulujesz gizmem symetrii. Jak moje podpowiedzi nie pomoga , to polecam F1 (duzo jasniej ;) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi