Tomek Kosiorek Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Kiedyś przez moment widziałem gdzieś skrypt robiący splajny o kształtach brył, robił też może inne rzeczy ale na tej funkcji mi bardzo zależy- jeśliby ktoś mógł mi pomóc w znalezieniu go będę bardzo wdzięczny. Mam Ósemkę. Dzięki T.
mirach Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Skrytpu nie znam. Ale w editable poly jak zaznaczysz edge to masz opcje "Create Spiline from Section". Chyba ze chcesz robic to masowo, to rzeczywiscie ci sie skrypt przyda :)
SYmek Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Mam Ósemkę. Jaka szkoda, że nie Dziewiątkę, zrobiłbyś to bez skryptu ;)
Tomek Kosiorek Napisano 23 Maj 2008 Autor Napisano 23 Maj 2008 (edytowane) Jaka szkoda, że nie Dziewiątkę, zrobiłbyś to bez skryptu ;) Nie mam kasy póki co na kolejne numerki;D EDIT: nie chodzi o ekstrakcję splajna z siatki tylko o nieco bardziej "artystyczny" efekt- zagmatwane jak nici splajny. Edytowane 23 Maj 2008 przez Tomek Kosiorek
Tas Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 pewnie mowisz o tym skrypcie : http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/pflow_splines/index.html SYmek: a moglbys powiedziec jak to zrobic w 9 bez maxscriptu? pozdr
Tomek Kosiorek Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Napisano 3 Czerwiec 2008 SYmek się chyba naśmiewa z nas maxowców;) Dzięki to ten skrypt. SYmek: Houdini jest sławny, dobry, szybki, profesionalny, skalowalny, programowalny i mało przyjazny, mało zrozumiały, trudno przyswajalny dla kogoś kto go nie kocha tak zawzięcie jak Ty;) i parę innych osób.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się