Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam pewien problem z powierzchnią modelu. Na poniższym rysunku widać powierzchnię jaką chciałbym uzyskać (z jakiegoś tutoriala)

frontbumperdt5.th.jpg

Tak wiec w moim modelu

przedxk6.th.jpg

nałożyłem na wszystkie poligony 'smoothing groups' przez naciśnięcie '1'. I o ile pole nr 1 wygładziło się ładnie

poht5.th.jpg

pole nr 2 wygląda niezbyt imponująco. Czy gdzieś robię coś źle?

 

Chyba nie muszę dodawać iż jestem newb?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Smoothing groups to jedynie sposób cieniowania obiektu - zamiast jednolitego koloru, na poszczególnych wielokątach odbicia światła widoczne są jako gradient, co sprawia wrażenie gładkości. Jeśli chcesz, żeby obiekt faktycznie był zaokrąglony będziesz musiał zagęścić siatkę.

 

Pozdrawiam, życzę powodzenia.

Napisano

Nie latwiej powiedziec, zeby nalozyl kolega TurboSmooth czy Meshsmooth, precyzyjniej okreslone, a jakby zagescil siatke tallasate'em(czy jakos tak to sie pisze) i by sobie zapisal, to nie byloby ciekawie :) no chyba ze da sie to jakos odwrocic, ale ja o czyms takim nie wiem.

 

Pozdrawiam, także zyczę powodzenia :)

Napisano

szczerze mówiąc to najpierw próbowałem zwykły smooth z tej listy modyfikatorów (tak to się zwie?), potem ten meshsmooth (po prostu próbowałem sie ratować wszystkim co ma smooth w nazwie), ale na jedno wychodziło. zaraz spróbuję z zagęszczeniem siatki (cut + quickslice)

 

aha i tak przy okazji: jednak podkreślę że newb jestem i nie wszystkie pojęcia są mi znane, więc jednak język możliwie prosty będzie mi łatwiejszy do przyswojenia :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności