adam_m Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 Witam, mam pytanie jak zrobić wyrażne krawędzie (render) w modelu w Mental Ray tak jak się to robi w VRay za pomocą dirtmap? Pozdr.
tweety Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 jesli chodzi ci o DirtMap Vraya to w mentalu zwie się to Ambient Occlusion i było wcześniej niż dirty vrayowskie
adam_m Napisano 27 Maj 2008 Autor Napisano 27 Maj 2008 ok, przypomniałeś mi o AO, dzięki. A bez montażu w ps się nie da?
maciekG Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 w nowszych mentalach AO jest jako opcja w materialach Arch&Design i wtedy nie trzeba w szopie skladac...ale chyba wieksza kontrola i wygoda jest jednak jak sie to robi na warstwach
adam_m Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 no chyba, że się robi animację... wtedy dodatkowa robota (i czas przy np. 1000 klatek) z puszczaniem tego przez automat w ps.
chudy Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 hehe, składać animację w PS? ;) wszystko się da !! ;] a AO rzeczywiście lepiej osobno renderować, przy tym z Arch&Design czasami dziwne babole wychodzą ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się