Skocz do zawartości

chudy

Members
  • Liczba zawartości

    2 297
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana chudy w dniu 18 Sierpień 2019

Użytkownicy przyznają chudy punkty reputacji!

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław/ czasami Żory

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

chudy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

160

Reputacja

  1. chudy

    Fregata CGI Animation 2020

    ogólnie super. mi się tylko 2 ujęcie nie podoba. wygląda jak przesunięty statyczny render, nic się nie dzieje, każde pozostałe, nawet jak jest zanimowana tylko kamera ma coś dodatkowo co dodaje smaku do samego ruchu
  2. chudy

    Monitor 27 czy 32?

    ja mam obecnie 27 cali 4k i szczerze to za mały monitor na 4k. 32 cale byłoby w sam raz.
  3. piękne. ni mniej ni więcej. cegły to sculpt?
  4. nie wiem czy to celowy zabieg, ale mam wrażenie jakbyś wzorował się na opakowaniach modeli do sklejania. :)
  5. fajne to, nawet bardzo :) jedna rzecz, która mi trochę nie leży to to, że powinno być trochę więcej niebieskiego światła. masz duuużo szkła, a niebieskiego światła prawie wcale. ale to takie czepianie :)
  6. chudy

    Ryzen czy i7

    z tego co wiem to nie ma i7 8600k. jest i5 8600k (6 rdzeni bez HT). Między Ryzenem 1700x i 1800x nie ma aż tak dużej różnicy żeby dopłacać do 1800x. Ja pracuję teraz na Ryzenie 1700x i jest na prawdę spoko. Da się go bardzo łatwo podkręcić. Intel ma na pewno mocniejszy pojedynczy wątek. Przykładowo w Adobe Premiere wygrywa praktycznie zawsze bo działa na jednym wątku.
  7. No właśnie dla mnie to technologia wręcz idealna na targi i showroomy. Oczywiście da się takie coś przygotować na każdą platformę. Nowe Unity pozwala nawet wypalić GI na mobile i działa to płynnie. Jest też WebGL. Prawda jest taka, że plaforma nie jest kompletnie ograniczeniem. W Unity 4 przygotowałem kiedyś model domu szeregowego, pełny model, który poszedł do renderowania, nic nie było uproszczane. Cały build pod Web Player zajmował niecałe 30 mb. Jeszcze co do wymagań sprzętowych game-enginów na przykładzie Unity3D. Można spokojnie wciągnąc model w okolicaj 15 milionów poly z włączonymi realtimeowymi soft shadows, reflection probes, kilkudziesięcioma na prawdę złożonymi skryptami, itd, itd. Taki model działa na komputerze za jakieś 3,5 tysiąca zł w FullHD i FPS nie spada poniżej 30 klatek.
  8. Plusy takiej technologii są ogromne. Jakościowo, patrząc na to co się klientom podoba i co są w stanie zauważyć, taka jakość w zupełności wystarczy, pomimo, że tutaj rzeczywiście widać jeszcze pewne braki wynikające raczej z nie do końca poznanego narzędzia jakim jest UE4, bo można znaleźć przykłady, które kompletnie nie odbiegają jakością od renderów. Pomijając zalety wynikające z możliwości pochodzena sobie po mieszkaniu i interakcji z mieszkaniem, wspomniano o animacji. No to korzystając z silnika realtimeowego jesteśmy w stanie wypluć minutę animacji... w minutę. Nie ma renderowania, które w całym pipeline jednak najczęściej zajmuje najwięcej czasu. Sam pracuję nad czymś podobnym w Unity 5.0, w przeciągu 2 tygodni powinienem skończyć, będzie można porównać :)
  9. nawet niech będzie i 10 sekund na klatke. w porównaniu z renderowaniem np w Vrayu to prędkość światła, a wygląda na prawdę dobrze. sam czekam na pojawienie się Unity 5 z decyzją o przejściu na UE4. Też ma mieć realtime GI Enlighten. Ciekaw jestem czy Unreal Engine korzysta z jakiś zewnętrznych rozwiązań czy cały silnik GI napisali sami.
  10. chudy

    Sky Force 2014 (iOS/Android)

    na prawdę bardzo dobrze zrobiona i zoptymalizowana, na moim juz leciwym L9 działa całkiem znośnie, chociaż momemntami przycina i chce spalić telefon :P no ale ilość particlowych efektów przytłacza.
  11. chudy

    Sky Force 2014 (iOS/Android)

    wyglada bardzo fajnie. rzeczywiscie jak na mobile to efektów bardzo dużo. można wiedzieć w jaki sposób zrobiliście wodę, oczywiście jeżeli to nie tajemnica :)
  12. super praca. ale nie pasuje mi ludzkie ucho. Na miniaturce jakoś aż tak bardzo nie przeszkadza, ale na powiększeniu już kompletnie nie pasuje do reszty.
  13. ja bym powalczył mocno światłem. zmienił porę na wieczorową/nocną, oświetlił całą scenę światłem wpadającym z ulicy, neony, latarnie, itp. a samo pomieszczenie zamienił na coś w rodzaju biura detektywistycznego z filmów z lat 60 z nowoczesnymi dodatkami w stylu wyświtlacza hologramów właśnie, itd. Teraz ten minimalizm pomieszczenia nie pasuje kompletnie do postaci jak dla mnie.
  14. dokładnie. chyba rzeczywiście jest ich dziesięciu. chociaż ciężko się doliczyć. no ale graficznie mega.
  15. Trochę to dla mnie dziwne, że taki zestaw chcesz pakować w micro atx. Można wiedzieć dlaczego? Patrząc na wymiary obudowy, którą wybrałeś to nie ma zbytnio sensu. Wymairy twojej obudowy to: (W x D x S) 395 x 486 x 210. Obudowa, którą ja mam, zwykły ATX, mieszczący normalnych wymiarów płytę i pozostałe graty ma wymiary 424 x 490 x 190 więc to praktycznie to samo, a nie ma problemu z wyborem wielkości podzespołów. Tym bardziej, że na procesor, który wybrałeś powinno się raczej założyć jakieś większe chłodzenie niż boxowe bo Ivy Bridge się mocniej grzeje niż wcześniejsze generacje procesorów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności