Napisano 27 Maj 200816 l Witam, mam pytanie jak zrobić wyrażne krawędzie (render) w modelu w Mental Ray tak jak się to robi w VRay za pomocą dirtmap? Pozdr.
Napisano 27 Maj 200816 l jesli chodzi ci o DirtMap Vraya to w mentalu zwie się to Ambient Occlusion i było wcześniej niż dirty vrayowskie
Napisano 27 Maj 200816 l w nowszych mentalach AO jest jako opcja w materialach Arch&Design i wtedy nie trzeba w szopie skladac...ale chyba wieksza kontrola i wygoda jest jednak jak sie to robi na warstwach
Napisano 28 Maj 200816 l Autor no chyba, że się robi animację... wtedy dodatkowa robota (i czas przy np. 1000 klatek) z puszczaniem tego przez automat w ps.
Napisano 28 Maj 200816 l hehe, składać animację w PS? ;) wszystko się da !! ;] a AO rzeczywiście lepiej osobno renderować, przy tym z Arch&Design czasami dziwne babole wychodzą ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto