arev Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Heyah, pojawił mi się problem. Czy da się sparentować obiekt do verteksów innego obiektu? Sytuacja wygląda tak: Pragnę, aby torus po lewej był przyczepiony do końcówki zaznaczonego obiektu. Powiązałem sobie wszystko ładnie równaniami, wziąłem pod uwagę przesunięcie środków, ale niestety w okolicach 45 stopniowego wygięcia pojawia się pewne odsunięcie pierścienia od ramienia. Przy 90 znów jest ok, ale musi być w całym przedziale. Skinować nie potrafię, dlatego staram się uniknąć kości. Więc pytanie: da się czy niedasię pociągnąć obiekt(u) za verteksami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myk_myk Napisano 30 Maj 2008 Share Napisano 30 Maj 2008 Trudno będzie to zrobić bezpośrednio, ale pośrednio się da. Wybierasz vertex i dodajesz LinkedXForm. W LinkedXForm wybierasz obiekt np. Dummy. Obiekt, który ma się poruszać tak jak vertex linkujesz do Dummy. Wadą tego rozwiązania jest to, że vertexem musisz sterować obiektem Dummy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2008 Hej. To co opisujesz działa w drugą stronę niż to co chcę osiągnąć (właściwie już nie, bo zrobiłem inne przeguby, ale chętnie się dowiem jak to wykonać). To vertex musi być parentem dla innego obiektu, a położenie tego wierzchołka zmienia się w zależności od parametrów 'Bend', więc nie mogę go przyporządkować do niczego innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się