Napisano 28 Maj 200817 l Heyah, pojawił mi się problem. Czy da się sparentować obiekt do verteksów innego obiektu? Sytuacja wygląda tak: Pragnę, aby torus po lewej był przyczepiony do końcówki zaznaczonego obiektu. Powiązałem sobie wszystko ładnie równaniami, wziąłem pod uwagę przesunięcie środków, ale niestety w okolicach 45 stopniowego wygięcia pojawia się pewne odsunięcie pierścienia od ramienia. Przy 90 znów jest ok, ale musi być w całym przedziale. Skinować nie potrafię, dlatego staram się uniknąć kości. Więc pytanie: da się czy niedasię pociągnąć obiekt(u) za verteksami?
Napisano 30 Maj 200817 l Trudno będzie to zrobić bezpośrednio, ale pośrednio się da. Wybierasz vertex i dodajesz LinkedXForm. W LinkedXForm wybierasz obiekt np. Dummy. Obiekt, który ma się poruszać tak jak vertex linkujesz do Dummy. Wadą tego rozwiązania jest to, że vertexem musisz sterować obiektem Dummy.
Napisano 1 Czerwiec 200817 l Autor Hej. To co opisujesz działa w drugą stronę niż to co chcę osiągnąć (właściwie już nie, bo zrobiłem inne przeguby, ale chętnie się dowiem jak to wykonać). To vertex musi być parentem dla innego obiektu, a położenie tego wierzchołka zmienia się w zależności od parametrów 'Bend', więc nie mogę go przyporządkować do niczego innego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto