Victor_V Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Witam Modeluje sobie bronie do gry i by podmienić wymodelowaną broń na oryginalną w grze muszę zaimportować właśnie wpierw oryginalny plik broni z gry, zaimportować wymodelowaną broń do dokumentu gdzie już mam oryginalną broń, ustawić ją tak jak oryginał i połączyć. Gra wymaga by obiekt był w położeniu 0 0 0 i rotacji też 0 w tym celu ustawiam broń jak oryginalna i po tym daje Attach z oryginalnej broni. Następnie trzeba wykasować elementy starej broni i wyeksportować plik. Chciałbym się właśnie w tym miejscu zapytać jeśli dam Attach z obiektu A na obiekt B to czy można jakoś zrobić za pomocą jakiejś kombinacji klawiszy czy coś by obiekt A został wykasowany a został B ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgred Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 przed attach'iem zaznacz wszystkie polygony obiektu A, po polaczniu z B wcisniesz tylko ctrl+I (odwrocenie selekcji) i delete. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor_V Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 Bardzo dziękuje, o to mi właśnie chodziło : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts