Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Modeluje sobie bronie do gry i by podmienić wymodelowaną broń na oryginalną w grze muszę zaimportować właśnie wpierw oryginalny plik broni z gry, zaimportować wymodelowaną broń do dokumentu gdzie już mam oryginalną broń, ustawić ją tak jak oryginał i połączyć.

 

Gra wymaga by obiekt był w położeniu 0 0 0 i rotacji też 0 w tym celu ustawiam broń jak oryginalna i po tym daje Attach z oryginalnej broni. Następnie trzeba wykasować elementy starej broni i wyeksportować plik. Chciałbym się właśnie w tym miejscu zapytać jeśli dam Attach z obiektu A na obiekt B to czy można jakoś zrobić za pomocą jakiejś kombinacji klawiszy czy coś by obiekt A został wykasowany a został B ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 853
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przed attach'iem zaznacz wszystkie polygony obiektu A, po polaczniu z B wcisniesz tylko ctrl+I (odwrocenie selekcji) i delete.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności