palusik86 Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 Robie model kota, problem powstal wtedy kiedy przyszlo do ogona, chcialem to zrobic za pomoca Extrude faces, zaznaczylem 4 facey i inestety kazdy w inna strone sie extrudowal a musza byc jako calosc. Zatem jak polaczyc np. 4 sasiadujace face w jeden, przy czym kazdy ma tam inne kat pochyleania..
Brent Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 Ja na twoim miejscu operowałbym na polygonach, ale wystarczy ze usuniesz krawedzie dzielace te edge. Wtedy spokojnie wyextrudujesz bez zadnego rozchodzenia sie.
Reanimator Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 Jak wciskasz Extrude to pojawia Ci sie gizmo. Kliknij na to malutkie koleczko niebieskie, zeby przejsc w tryb World. Teraz jak przesuniesz to powinno byc ok. Mozesz tez po prostu wcisnac Extrude i od razu przejsc w transformacje. Efekt raczej ten sam ;) Jezeli face`y extruduja sie osobno to jest opcja do tego: Keep Faces Togather.
palusik86 Napisano 31 Maj 2008 Autor Napisano 31 Maj 2008 (edytowane) Dalsza czesc problemu, zostal mi jeden face, object nie wiem co, ktory NIE nlazey do modelu, nie jest polaczony, i nie moge go usunac:( Ani w Obejct Mode ani w zadnym innym. Program mowi: "Some iteams can't be moved in 3d" o tym obiekcjie:( a musze go wywalic. Co smieszne nie nalezy do glownego obiektu (kota) ale razem z nim pokryty jest materialem. dziwne rzeczy. kolejna rzecz to musialem usunac face 2 i mam dziure w modelu:P no jak polaczyc Edge zeby stowrzyc z nich face Edytowane 31 Maj 2008 przez palusik86
x_X Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 Co do dziury to Append to polygon tool i klikasz na 1 krawędź pojawia się strzałki i klikasz na następną według tego kierunku jak skończysz to enter i gotowe. :) Co do wolnego face spróbowałbym usunąć historię z "kotka" (edit/delate by type/ delate hitory) Jak to nie pomoże to w Outlinderze (windows/outliner) zrób czyszczenie czyli zaznaczaj kolejno na liście i jak nie potrzebne to usuwaj albo zaznacz face i zobacz do czego należy.
Tomasz_87 Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 (edytowane) zaznacz 4 edge i daj mesh albo edit mesh => fil hole rozchodzace sie face przy extrude : w opcjach extrude ( ale nie option box tylko channel editor, ten po prawej) wlaczasz "keep faces together" Edytowane 31 Maj 2008 przez Tomasz_87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się