Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robie model kota, problem powstal wtedy kiedy przyszlo do ogona, chcialem to zrobic za pomoca Extrude faces, zaznaczylem 4 facey i inestety kazdy w inna strone sie extrudowal a musza byc jako calosc. Zatem jak polaczyc np. 4 sasiadujace face w jeden, przy czym kazdy ma tam inne kat pochyleania..

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja na twoim miejscu operowałbym na polygonach, ale wystarczy ze usuniesz krawedzie dzielace te edge. Wtedy spokojnie wyextrudujesz bez zadnego rozchodzenia sie.

Napisano

Jak wciskasz Extrude to pojawia Ci sie gizmo. Kliknij na to malutkie koleczko niebieskie, zeby przejsc w tryb World. Teraz jak przesuniesz to powinno byc ok. Mozesz tez po prostu wcisnac Extrude i od razu przejsc w transformacje. Efekt raczej ten sam ;)

 

Jezeli face`y extruduja sie osobno to jest opcja do tego: Keep Faces Togather.

Napisano (edytowane)

Dalsza czesc problemu, zostal mi jeden face, object nie wiem co, ktory NIE nlazey do modelu, nie jest polaczony, i nie moge go usunac:( Ani w Obejct Mode ani w zadnym innym. Program mowi: "Some iteams can't be moved in 3d" o tym obiekcjie:( a musze go wywalic. Co smieszne nie nalezy do glownego obiektu (kota) ale razem z nim pokryty jest materialem. dziwne rzeczy. kolejna rzecz to musialem usunac face 2 i mam dziure w modelu:P no jak polaczyc Edge zeby stowrzyc z nich face

Edytowane przez palusik86
Napisano

Co do dziury to Append to polygon tool i klikasz na 1 krawędź pojawia się strzałki i klikasz na następną według tego kierunku jak skończysz to enter i gotowe. :)

 

Co do wolnego face spróbowałbym usunąć historię z "kotka" (edit/delate by type/ delate hitory) Jak to nie pomoże to w Outlinderze (windows/outliner) zrób czyszczenie czyli zaznaczaj kolejno na liście i jak nie potrzebne to usuwaj albo zaznacz face i zobacz do czego należy.

Napisano (edytowane)

zaznacz 4 edge i daj mesh albo edit mesh => fil hole

 

rozchodzace sie face przy extrude :

 

w opcjach extrude ( ale nie option box tylko channel editor, ten po prawej) wlaczasz "keep faces together"

Edytowane przez Tomasz_87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności