Napisano 31 Maj 200816 l Witam, kiedyś natrafiłem gdzieś tutaj na forum ( prawdopodobnie ) Na jakiś tuorial dotyczący modelowania drzewa i liście na nim, to był w zasadzie jeden model, z tym, że powielony, ale każdy jego "klon" nie był z fukncji "Copy" tylko jakoś inaczej robiony ( nie pamietam jak, bo już nie mogę znaleźć tego tutka :( ) I z tego co mi się wydaje klony modeli o dość gęstej siatce, tą technika nie będą zamulały tak procesora. Sorry za "trochę" chaotyczną wypowiedź, ale nie mam pojęcia, jak inaczej mógłbym wam to wytłumaczyć. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Napisano 31 Maj 200816 l to kopie drzewa czy lisci? pytanie tak sformulowane ze za bardzo nie wiadomo o co chodzi moze o proxy a moze jakiegos scattera dla lisci czy particle. wyjasnij dokladniej swoj problem
Napisano 31 Maj 200816 l Autor hmmmm wyjaśnię to na podstawie mojej scenki. Dokładniej, to chcę zrobić magazyn broni - głównie z bombami - mam modelik już wyskrobany, ale jak go skopiuję dajmy na to 10x to juz mi komp wariuje, bo model ma dość gęstą siatkę, a chciałbym zrobić stosy tych bomb, tak jak to jest w tych magazynach. Czy da się to jakoś obejsć zrobić takie hmmmm... "widmo tych modeli", że bdzie sam kształt. Widziałem taki tutorial, ale nie pamietam gdzie. Pozdro
Napisano 31 Maj 200816 l no to w takim przypadku proxy a reszta infa to juz zaleznie od rendera ale na bank takie cos poskutkuje