King Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 cześć wiem jak sie robi zwykle particle flow np: http://pl.youtube.com/watch?v=EHVyNcW6jkE&feature=related ale chciałbym sie nauczyć tego http://pl.youtube.com/watch?v=k0K6yIwFhsg&feature=related może ktoś wie jak to trzeba zrobić z góry dekuje
kukua Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 Czesc komentarza z pod tego filmiku na youtube: "...It can bind custom particles (i.e. a brick) to different objects. Simulated gravity does the rest..." Jezeli chodzi Ci oczywiscie o przybranie ksztaltu np tych liter
KLICEK Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 zeby nauczyc sie tego mozesz zastosowac prosty trik, robisz napis np. a i napis b ;) dajesz czasteczki zeby emitowaly sie z obiektu a, dajesz operator findtarget i przypisujesz je do napisu b i powinno dzialac ;)
King Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 probowałem ale chyba źle coś robie bo nie działa :(
KLICEK Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 (edytowane) http://www.bearsfromwoods.com/temp/particlea_b.rar tak mniej wiecej na szybko, mozesz w pierwszym watku dodac test kolizji i zrobic animowanego deflektora ktory bedzie sprawial ze czasteczki wyjda z obiektu a bardziej nieregularnie, i przyczepia sie do obiektu b mniej wiecej jak tu : http://www.bearsfromwoods.com/temp/particlea_b_kol.rar ps. podziekowania dla Leru Edytowane 5 Czerwiec 2008 przez KLICEK 1
King Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 wielkie dzięki stary już myślałem ze sie nie nauczę tego a tu proszę jeszcze raz wielkie dzięki
King Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 właśnie jeżeli ktoś chce to zrobię do tego tutka związanego z napisami particle flow, to jak coś to pisać
King Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Napisano 14 Czerwiec 2008 ale chcecie w postaci tekstu czy video ??
Heads Hunter Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Lepiej będzie video. Oczywiście resp dla ciebie.
Tomek Kosiorek Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 (edytowane) Allan McKay już zrobił- i to rewelacyjnego a scenkę jak ja to wymyśliłem zanim znalazłem jego tutka mogę Ci przesłać do przestudiowania EDIT: mogę Ci przesłać wszystko co wygrzebię a może Ci się przydać jeśli interesujesz się PF Edytowane 15 Czerwiec 2008 przez Tomek Kosiorek
King Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 to ja nie będę robić a ty wstaw tutaj co znajdziesz
Tomek Kosiorek Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 to powiedzcie gdzie i jak najlepiej(żeby szybko nie skasowali- może rapidshare?) wrzucić paczkę
King Napisano 16 Czerwiec 2008 Autor Napisano 16 Czerwiec 2008 no możesz wrzucić na rapida i daj tutaj linka, tak będzie chyba najlepiej
Tomek Kosiorek Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 (edytowane) zamieszczę zaraz w edicie link do tutoriala Allana którego na jego stronie nie mogę znaleźć teraz- po resztę jego tutoriali udajcie sie na jego stronę a później dam linki do paczki z plikami max link do tutka: http://rapidshare.com/files/122884586/tut_ObjAB.rar.html Edytowane 16 Czerwiec 2008 przez Tomek Kosiorek
King Napisano 17 Czerwiec 2008 Autor Napisano 17 Czerwiec 2008 fajny ten tutek ale nie pokazał wszystkiego
sly Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 tutek Allana fajny.. przerobilem, ale mam problem... jakiś taki banalny.. nie wiem jak PF ubrać w materiał... żeby wyrenderować... na pewno proste to... podpowiedzcie...:) pozdrawiam.
KLICEK Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 dajesz operator material static/dynamic... ;) 1
sly Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 dzięki - sprawdzę.. szybki jesteś - wow.. pozdrawiam.:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się