Skocz do zawartości

JaK zrobic particle flow reform


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czesc komentarza z pod tego filmiku na youtube:

 

"...It can bind custom particles (i.e. a brick) to different objects. Simulated gravity does the rest..."

 

Jezeli chodzi Ci oczywiscie o przybranie ksztaltu np tych liter

Napisano

zeby nauczyc sie tego mozesz zastosowac prosty trik, robisz napis np. a i napis b ;) dajesz czasteczki zeby emitowaly sie z obiektu a, dajesz operator findtarget i przypisujesz je do napisu b i powinno dzialac ;)

Napisano (edytowane)

http://www.bearsfromwoods.com/temp/particlea_b.rar

 

tak mniej wiecej na szybko, mozesz w pierwszym watku dodac test kolizji i zrobic animowanego deflektora ktory bedzie sprawial ze czasteczki wyjda z obiektu a bardziej nieregularnie, i przyczepia sie do obiektu b

 

mniej wiecej jak tu :

 

http://www.bearsfromwoods.com/temp/particlea_b_kol.rar

 

ps. podziekowania dla Leru

Edytowane przez KLICEK
  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Allan McKay już zrobił- i to rewelacyjnego a scenkę jak ja to wymyśliłem zanim znalazłem jego tutka mogę Ci przesłać do przestudiowania

EDIT: mogę Ci przesłać wszystko co wygrzebię a może Ci się przydać jeśli interesujesz się PF

Edytowane przez Tomek Kosiorek
Napisano

tutek Allana fajny.. przerobilem, ale mam problem... jakiś taki banalny.. nie wiem jak PF ubrać w materiał... żeby wyrenderować...

 

na pewno proste to...

 

podpowiedzcie...:)

 

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności