gustaw11 Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 do tej pory gdy chcialem miec odbicia w szkle i innych materialach wrzucalem mapke hdri w slot enviroment i nia oswietlalem scene uzyskujac przy tym odbicia a cienie budowalem directem. Teraz bawie sie vray sunem i skyem i nie bardzo wiem jak uzyskac dobre odbica, Podejzewam ze musze wrzucic w rendererze w slot reflections mape hdri tak?
Hynol Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 I dodatkowo ostro podkręcić jej natężenie jeżeli używasz physical camera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się