zioło Napisano 4 Czerwiec 2008 Share Napisano 4 Czerwiec 2008 taka mucha, dlaczego skrzydelka sie nie renderuja? sa dolaczane, robione jako osobny model plane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 4 Czerwiec 2008 Share Napisano 4 Czerwiec 2008 Nie odznaczyłeś przypadkiem opcji "Visible to camera" we właściwościach skrzydeł? Może jeszcze brakować jakiejś bitmapy - efekt czasami jest podobny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zioło Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2008 Nic nie odznaczylem, skrzydelka to osobny obiekt plane ktory attachowalem do muchy i zweldowałem werteksy wiec teraz to ten sam model. jakiej bitmapy? Nie za bardzo chce mi sie na nowo je robic:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 4 Czerwiec 2008 Share Napisano 4 Czerwiec 2008 Strzelałem, że może jakiś materiał jest na skrzydłach, ale skoro to już jeden obiekt z resztą robaka to widać że nie. Może jakieś "Flip normals" spróbuj? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 5 Czerwiec 2008 Share Napisano 5 Czerwiec 2008 a to nie jest tak ze masz wylaczone backface culling i w viewporcie widac obustronie poly a podczas rendera juz tego nie ma? odwroc normale flipem badz daj mod shell na te skrzydla bo jak widze raczej gemeartowy ten model nie jest wiec troche wiecej poly nie zaskodzi w renderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tytus3d Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 W material Editor zaznacz przy materiale tych skrzydeł 2-Sided. Może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się