Napisano 4 Czerwiec 200816 l taka mucha, dlaczego skrzydelka sie nie renderuja? sa dolaczane, robione jako osobny model plane.
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Nie odznaczyłeś przypadkiem opcji "Visible to camera" we właściwościach skrzydeł? Może jeszcze brakować jakiejś bitmapy - efekt czasami jest podobny.
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Autor Nic nie odznaczylem, skrzydelka to osobny obiekt plane ktory attachowalem do muchy i zweldowałem werteksy wiec teraz to ten sam model. jakiej bitmapy? Nie za bardzo chce mi sie na nowo je robic:/
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Strzelałem, że może jakiś materiał jest na skrzydłach, ale skoro to już jeden obiekt z resztą robaka to widać że nie. Może jakieś "Flip normals" spróbuj? ^^
Napisano 5 Czerwiec 200816 l a to nie jest tak ze masz wylaczone backface culling i w viewporcie widac obustronie poly a podczas rendera juz tego nie ma? odwroc normale flipem badz daj mod shell na te skrzydla bo jak widze raczej gemeartowy ten model nie jest wiec troche wiecej poly nie zaskodzi w renderze
Napisano 11 Czerwiec 200816 l W material Editor zaznacz przy materiale tych skrzydeł 2-Sided. Może pomoże.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto