Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

taka mucha, dlaczego skrzydelka sie nie renderuja? sa dolaczane, robione jako osobny model plane.

001fy9.jpg

001fy9.14c8071921.jpg20517197fm3.jpg

20517197fm3.8b1d1f2175.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie odznaczyłeś przypadkiem opcji "Visible to camera" we właściwościach skrzydeł?

Może jeszcze brakować jakiejś bitmapy - efekt czasami jest podobny.

Napisano
  • Autor

Nic nie odznaczylem, skrzydelka to osobny obiekt plane ktory attachowalem do muchy i zweldowałem werteksy wiec teraz to ten sam model.

jakiej bitmapy?

Nie za bardzo chce mi sie na nowo je robic:/

Napisano

Strzelałem, że może jakiś materiał jest na skrzydłach, ale skoro to już jeden obiekt z resztą robaka to widać że nie. Może jakieś "Flip normals" spróbuj? ^^

Napisano

a to nie jest tak ze masz wylaczone backface culling i w viewporcie widac obustronie poly a podczas rendera juz tego nie ma? odwroc normale flipem badz daj mod shell na te skrzydla bo jak widze raczej gemeartowy ten model nie jest wiec troche wiecej poly nie zaskodzi w renderze

Napisano

W material Editor zaznacz przy materiale tych skrzydeł 2-Sided. Może pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności