zioło Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 taka mucha, dlaczego skrzydelka sie nie renderuja? sa dolaczane, robione jako osobny model plane.
arev Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Nie odznaczyłeś przypadkiem opcji "Visible to camera" we właściwościach skrzydeł? Może jeszcze brakować jakiejś bitmapy - efekt czasami jest podobny. 1
zioło Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Nic nie odznaczylem, skrzydelka to osobny obiekt plane ktory attachowalem do muchy i zweldowałem werteksy wiec teraz to ten sam model. jakiej bitmapy? Nie za bardzo chce mi sie na nowo je robic:/
arev Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Strzelałem, że może jakiś materiał jest na skrzydłach, ale skoro to już jeden obiekt z resztą robaka to widać że nie. Może jakieś "Flip normals" spróbuj? ^^
Temporal Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 a to nie jest tak ze masz wylaczone backface culling i w viewporcie widac obustronie poly a podczas rendera juz tego nie ma? odwroc normale flipem badz daj mod shell na te skrzydla bo jak widze raczej gemeartowy ten model nie jest wiec troche wiecej poly nie zaskodzi w renderze
tytus3d Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 W material Editor zaznacz przy materiale tych skrzydeł 2-Sided. Może pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się