Skocz do zawartości

czesc modelu sie nie renderuje


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie odznaczyłeś przypadkiem opcji "Visible to camera" we właściwościach skrzydeł?

Może jeszcze brakować jakiejś bitmapy - efekt czasami jest podobny.

  • Like 1
Napisano

Nic nie odznaczylem, skrzydelka to osobny obiekt plane ktory attachowalem do muchy i zweldowałem werteksy wiec teraz to ten sam model.

jakiej bitmapy?

Nie za bardzo chce mi sie na nowo je robic:/

Napisano

Strzelałem, że może jakiś materiał jest na skrzydłach, ale skoro to już jeden obiekt z resztą robaka to widać że nie. Może jakieś "Flip normals" spróbuj? ^^

Napisano

a to nie jest tak ze masz wylaczone backface culling i w viewporcie widac obustronie poly a podczas rendera juz tego nie ma? odwroc normale flipem badz daj mod shell na te skrzydla bo jak widze raczej gemeartowy ten model nie jest wiec troche wiecej poly nie zaskodzi w renderze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności