Loki Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 sciągnąłem ColladaMax 3.05B, zainstalowałem, i dalej nie mam pojęcia jak coś zrobić z tym. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym? Mam przygotować scenę i wyeksportować ją, i w związku z tym mam zonka, bo nie mam pojęcia jak sie za to zabrać. Ewentualnie czy ktoś zna jakiegos tutoriala jak eksportować cos do tego formatu? (to nawet lepiej by bylo) - google mi zwrocilo kilka stron, ale niewiele tresci w nich bylo :/ - chodzi mi o to jak wyeksportować cokolwiek, żeby były na tym tekstury. ewentualnie cos o eksporcie do *.ASE bo to podobno mozna jakos importowac między sobą. Z góry dzięki za pomoc, oczywiście reputacji nie poskąpię :)
hrydek Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 Ale powiedz co chcesz zrobić. Collada to format do wymiany pomiędzy softami. Wyeksportować to możesz wszystko do dowolnego formatu. Numer polega w czym i co chcesz przeczytać.
Loki Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 chce tego użyć pozniej we flashu, pewnie jakis Papervision3d albo inny wynalazek, sam nie mam pojęcia bo tyle sie od szefa dowiedzialem. (tzn nie ja będę to we flashu robil, ale koles ktory robil to bedzie, chcial wlasnie model w Colladzie) wiec zalezy mi na tym zeby teksturowanie sie przeniosło. Chodzi o zrobienie modelu mieszkania np, po ktorym będzie można spacerowac.
hrydek Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 Czyli animacji nie przenosisz. Zcollapsuj całość do editable mesh i eksportnij. Powinno być ok. Collada meshe i UV z pierwszego kanału przenosi, chyba problemy były jak było więcej kanałów mapowania użytych, ale moge sie mylić. W każdym razie coś było :) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się