Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wsyzstkich!

Jestem raczej amatorem jeżeli chodzi o 3ds maxa :P

 

Mam problem , bardzo bym prosił ,żeby ktoś mógł mi go wytłumaczyć jeżeli oczywiście może ;)

 

Otóż robię Model do gry. A konkretnie broń. I jest taki problem...

 

Robię animacje jak postać podnosi broń (widok w grze to FPP). Następnie robię animacje jak postać uderza bronią. i Teraz broń musi wrócić, ale ja chciałbym ,żeby wróciła do takiej samej pozycji jaka była podczas wyciągania bronii, ponieważ w grze broń ta "przeskakuję" i daje to nieładny efekt. Czy da się tak wogóle zrobić?

Bardzo dziękuje za odpowiedź. Jeżeli temat w złym dziale to przepraszam.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale nie oto mi chodzi. Ponieważ gdy wyciąga broń to powiedzmy że postać ją widzi nisko. Później animuję broń jak uderza i niewiem jak cofnąć ,żeby wróciło do tej samej pozycji rąk.

Napisano

no najlepiej to na początek postawić klucz w pierwszej i powiedzmy 40 klatce, kiedy broń jest nieruchoma. Później animujesz do 30 klatki, a w 40 broń już wraca na te samą pozycje co była w pierwszej klatce.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności