Napisano 6 Czerwiec 200816 l Witam wsyzstkich! Jestem raczej amatorem jeżeli chodzi o 3ds maxa :P Mam problem , bardzo bym prosił ,żeby ktoś mógł mi go wytłumaczyć jeżeli oczywiście może ;) Otóż robię Model do gry. A konkretnie broń. I jest taki problem... Robię animacje jak postać podnosi broń (widok w grze to FPP). Następnie robię animacje jak postać uderza bronią. i Teraz broń musi wrócić, ale ja chciałbym ,żeby wróciła do takiej samej pozycji jaka była podczas wyciągania bronii, ponieważ w grze broń ta "przeskakuję" i daje to nieładny efekt. Czy da się tak wogóle zrobić? Bardzo dziękuje za odpowiedź. Jeżeli temat w złym dziale to przepraszam.
Napisano 6 Czerwiec 200816 l zaznaczasz pierwszy klucz animacji na timeline i z shiftem przesuwasz go do ostatniej klatki co go skopiuje. salve! Mort
Napisano 6 Czerwiec 200816 l Autor Ale nie oto mi chodzi. Ponieważ gdy wyciąga broń to powiedzmy że postać ją widzi nisko. Później animuję broń jak uderza i niewiem jak cofnąć ,żeby wróciło do tej samej pozycji rąk.
Napisano 6 Czerwiec 200816 l no najlepiej to na początek postawić klucz w pierwszej i powiedzmy 40 klatce, kiedy broń jest nieruchoma. Później animujesz do 30 klatki, a w 40 broń już wraca na te samą pozycje co była w pierwszej klatce.
Napisano 6 Czerwiec 200816 l Autor Wielkie dzięki stary :D Masz odemnie + Normalnie bardzo mi pomogłeś :D Dzięki , dzięki ,dzięki :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto