Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wsyzstkich!

Jestem raczej amatorem jeżeli chodzi o 3ds maxa :P

 

Mam problem , bardzo bym prosił ,żeby ktoś mógł mi go wytłumaczyć jeżeli oczywiście może ;)

 

Otóż robię Model do gry. A konkretnie broń. I jest taki problem...

 

Robię animacje jak postać podnosi broń (widok w grze to FPP). Następnie robię animacje jak postać uderza bronią. i Teraz broń musi wrócić, ale ja chciałbym ,żeby wróciła do takiej samej pozycji jaka była podczas wyciągania bronii, ponieważ w grze broń ta "przeskakuję" i daje to nieładny efekt. Czy da się tak wogóle zrobić?

Bardzo dziękuje za odpowiedź. Jeżeli temat w złym dziale to przepraszam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz pierwszy klucz animacji na timeline i z shiftem przesuwasz go do ostatniej klatki co go skopiuje.

 

salve!

Mort

Napisano
  • Autor

Ale nie oto mi chodzi. Ponieważ gdy wyciąga broń to powiedzmy że postać ją widzi nisko. Później animuję broń jak uderza i niewiem jak cofnąć ,żeby wróciło do tej samej pozycji rąk.

Napisano

no najlepiej to na początek postawić klucz w pierwszej i powiedzmy 40 klatce, kiedy broń jest nieruchoma. Później animujesz do 30 klatki, a w 40 broń już wraca na te samą pozycje co była w pierwszej klatce.

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki stary :D Masz odemnie + Normalnie bardzo mi pomogłeś :D Dzięki , dzięki ,dzięki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności