Gość wcielone.zlo Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) mam model glowy w 3ds max, musze go oteksturowac trzema teksturami czy da sie zrobi tak w aby tekstury byly nieco przezroczyste na miejscach styku tak aby obiek choc troche wygladal jak teksturowany jednym obrazem... i niesttety w tym wypadku odpada opcja w ktorej wczesniej przygotowuje sobie teksture np w photoshopie Edytowane 13 Czerwiec 2008 przez wcielone.zlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 http://www.neilblevins.com/cg_education/blended_box_mapping/blended_box_mapping.htm http://www.neilblevins.com/cg_education/map_channels/map_channels.htm To są dwie metody, do twojej głowy trzeba trochę to dopasować ale jeśli przeczytasz i zrozumiesz to sobie na pewno poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się