Skocz do zawartości

2D displacement powoduje plamy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

chyba.

 

chodzi o ciemne regularne plamy na całej powierzchni obiektu.

 

floatsz9.jpg

 

drogą eliminacji doszedłem właśnie do displace. standardowe ustawienia 2d, jego rozdzielczość pokrywa się z rozdzielczością bitmapy. sama mapa displace najprawdopodobniej jest ok. seamless w poziomie i pionie. próbowałem robić większą mapę tilując ją w psie jednocześnie zmniejszając powtarzalność w maxie ale efekt był identyczny. każdy tryb aa daje ten sam efekt. siatka modelu jest ok.

 

ktoś się spotkał z podobnym problemem?

 

cześć!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak z ciekawosci, jaki blur ma ustawiona mapa ? chodzi mi o maxowy, on bazowo daje blur na 1, kkiedys mi to robilo problemy z drobna opacity w vrayu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności