polka dot Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 chyba. chodzi o ciemne regularne plamy na całej powierzchni obiektu. drogą eliminacji doszedłem właśnie do displace. standardowe ustawienia 2d, jego rozdzielczość pokrywa się z rozdzielczością bitmapy. sama mapa displace najprawdopodobniej jest ok. seamless w poziomie i pionie. próbowałem robić większą mapę tilując ją w psie jednocześnie zmniejszając powtarzalność w maxie ale efekt był identyczny. każdy tryb aa daje ten sam efekt. siatka modelu jest ok. ktoś się spotkał z podobnym problemem? cześć!
!Ewert Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 (edytowane) a 3d też daje plamy? PS. dziwne te plany jakieś takie jak chmurki z reklamy 36.6 Edytowane 15 Czerwiec 2008 przez !Ewert
mirach Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Tak z ciekawosci, jaki blur ma ustawiona mapa ? chodzi mi o maxowy, on bazowo daje blur na 1, kkiedys mi to robilo problemy z drobna opacity w vrayu.
polka dot Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 3D nie używam. znacząco spowalnia rendering, albo go nie umiem;) maxowy blur mapy displace to bazowe 1. dzięki za pomysł, sprawdzę wieczorem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się