Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chyba.

 

chodzi o ciemne regularne plamy na całej powierzchni obiektu.

 

floatsz9.jpg

 

drogą eliminacji doszedłem właśnie do displace. standardowe ustawienia 2d, jego rozdzielczość pokrywa się z rozdzielczością bitmapy. sama mapa displace najprawdopodobniej jest ok. seamless w poziomie i pionie. próbowałem robić większą mapę tilując ją w psie jednocześnie zmniejszając powtarzalność w maxie ale efekt był identyczny. każdy tryb aa daje ten sam efekt. siatka modelu jest ok.

 

ktoś się spotkał z podobnym problemem?

 

cześć!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 947
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a 3d też daje plamy?

 

PS. dziwne te plany jakieś takie jak chmurki z reklamy 36.6

Edytowane przez !Ewert

Napisano

Tak z ciekawosci, jaki blur ma ustawiona mapa ? chodzi mi o maxowy, on bazowo daje blur na 1, kkiedys mi to robilo problemy z drobna opacity w vrayu.

Napisano
  • Autor

3D nie używam. znacząco spowalnia rendering, albo go nie umiem;)

 

maxowy blur mapy displace to bazowe 1. dzięki za pomysł, sprawdzę wieczorem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności