Napisano 15 Czerwiec 200816 l chyba. chodzi o ciemne regularne plamy na całej powierzchni obiektu. drogą eliminacji doszedłem właśnie do displace. standardowe ustawienia 2d, jego rozdzielczość pokrywa się z rozdzielczością bitmapy. sama mapa displace najprawdopodobniej jest ok. seamless w poziomie i pionie. próbowałem robić większą mapę tilując ją w psie jednocześnie zmniejszając powtarzalność w maxie ale efekt był identyczny. każdy tryb aa daje ten sam efekt. siatka modelu jest ok. ktoś się spotkał z podobnym problemem? cześć!
Napisano 15 Czerwiec 200816 l a 3d też daje plamy? PS. dziwne te plany jakieś takie jak chmurki z reklamy 36.6 Edytowane 15 Czerwiec 200816 l przez !Ewert
Napisano 15 Czerwiec 200816 l Tak z ciekawosci, jaki blur ma ustawiona mapa ? chodzi mi o maxowy, on bazowo daje blur na 1, kkiedys mi to robilo problemy z drobna opacity w vrayu.
Napisano 15 Czerwiec 200816 l Autor 3D nie używam. znacząco spowalnia rendering, albo go nie umiem;) maxowy blur mapy displace to bazowe 1. dzięki za pomysł, sprawdzę wieczorem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto