ptaszek Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 hej. powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em. uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla. pzdr
Rascal Napisano 22 Czerwiec 2008 Napisano 22 Czerwiec 2008 Moc odbita moze byc zwiekszona poprzez danie wiekszej intensywnosci swiatla z zrodla lub modyfikacja materialu aby bardziej odbijal swiatlo.
SYmek Napisano 22 Czerwiec 2008 Napisano 22 Czerwiec 2008 hej. powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em. uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla. pzdr O ile nie pracujesz w fizycznym modelu, lepiej by bylo, zebys specyficzny efekt swietlny, na ktorym Ci zalezy z rozmyslem zaplanowal, a nie probowal symulowac w rendererze, ktory ani nie zachowuje sumy energii dla emitowananego/odbitego swiatla, ani nie rozprasza go na powierzchni w sposob miarodajny. Przerenderuj pass tego swiatla oddzielnie, zloz w kompozycji z reszta kontrolujac sile glowa wedle uznania. W praktyce, renderujac wszystko razem, trudno Ci bedzie uzyskac to, co mozesz skomponowac z post-produkcji. sie ma! skk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się