ptaszek Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 hej. powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em. uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rascal Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Moc odbita moze byc zwiekszona poprzez danie wiekszej intensywnosci swiatla z zrodla lub modyfikacja materialu aby bardziej odbijal swiatlo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SYmek Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 hej. powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em. uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla. pzdr O ile nie pracujesz w fizycznym modelu, lepiej by bylo, zebys specyficzny efekt swietlny, na ktorym Ci zalezy z rozmyslem zaplanowal, a nie probowal symulowac w rendererze, ktory ani nie zachowuje sumy energii dla emitowananego/odbitego swiatla, ani nie rozprasza go na powierzchni w sposob miarodajny. Przerenderuj pass tego swiatla oddzielnie, zloz w kompozycji z reszta kontrolujac sile glowa wedle uznania. W praktyce, renderujac wszystko razem, trudno Ci bedzie uzyskac to, co mozesz skomponowac z post-produkcji. sie ma! skk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now