Napisano 17 Czerwiec 200816 l hej. powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em. uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla. pzdr
Napisano 22 Czerwiec 200816 l Moc odbita moze byc zwiekszona poprzez danie wiekszej intensywnosci swiatla z zrodla lub modyfikacja materialu aby bardziej odbijal swiatlo.
Napisano 22 Czerwiec 200816 l hej. powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em. uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla. pzdr O ile nie pracujesz w fizycznym modelu, lepiej by bylo, zebys specyficzny efekt swietlny, na ktorym Ci zalezy z rozmyslem zaplanowal, a nie probowal symulowac w rendererze, ktory ani nie zachowuje sumy energii dla emitowananego/odbitego swiatla, ani nie rozprasza go na powierzchni w sposob miarodajny. Przerenderuj pass tego swiatla oddzielnie, zloz w kompozycji z reszta kontrolujac sile glowa wedle uznania. W praktyce, renderujac wszystko razem, trudno Ci bedzie uzyskac to, co mozesz skomponowac z post-produkcji. sie ma! skk.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto