Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej.

 

powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em.

 

uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla.

 

pzdr

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moc odbita moze byc zwiekszona poprzez danie wiekszej intensywnosci swiatla z zrodla lub modyfikacja materialu aby bardziej odbijal swiatlo.

Napisano
hej.

powiedzmy ze swiatlo ladnie wpada do pomieszczenia przez okno i odbija sie z duza moca od powiedzmy podlogi dosc mocnym glow'em.

uzylem directional lighta ale nie wiem gdzie ma opcje zeby zwiekszyc moc odbicia swiatla.

pzdr

 

 

O ile nie pracujesz w fizycznym modelu, lepiej by bylo, zebys specyficzny efekt swietlny, na ktorym Ci zalezy z rozmyslem zaplanowal, a nie probowal symulowac w rendererze, ktory ani nie zachowuje sumy energii dla emitowananego/odbitego swiatla, ani nie rozprasza go na powierzchni w sposob miarodajny.

 

Przerenderuj pass tego swiatla oddzielnie, zloz w kompozycji z reszta kontrolujac sile glowa wedle uznania. W praktyce, renderujac wszystko razem, trudno Ci bedzie uzyskac to, co mozesz skomponowac z post-produkcji.

 

sie ma!

skk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności