Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Dopiero zaczynam moją przygodę z zbrushem. Mam taki problem. Przy imporcie modelu z maxa obiekt low poly jest ok. Przy włączeniu opcji divide znikają polygony tam gdzie idą linie styku UV map zrobionych w maxie. UV check nie pokazuje żadnych czerwonych polygonów. Jednak przy robieniu displace map pojawiają sie artefakty w tych miejscach.

Edytowane przez ThrudPL
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności