Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

MATERIAŁY

- Vray2SidedMtl (materiał na 2-ścienne obiekty)

- VrayBlendMtl (materiał do komponowania złożonych materiałów)

- VrayFastSSS (materiał typu Sub-surface)

- VrayLightMtl (materiał jako emiter światła)

- VrayMtl (główny materiał Vraya)

- VrayMtlWrapper (materiał kontrolujący właściwości GI/Matte)

- VrayOverrideMtl (materiał-kopozytor odrębnych map dla GI, odbić i refrakcji)

 

MAPY

- VrayBmpFilter (mapa do lepszej kontroli filtrowania nakładanych textur UV)

- VrayColor (mapa do kontroli koloru w texturze)

- VrayCompText (mapa do kompozycji 2 różnych textur/map)

- VrayDirt (...jak sama nazwa wskazuje)

- VrayEdgeText (mapa budowana na podstawie siatki obiektu)

- VrayHDRI (...jak sama nazwa wskazuje)

- VrayMap (mapa raytrace dla odbić i refrakcji)

- VraySky (mapa do kontroli oświetlenia typu "physical")

 

To są mapy i materiały z V'raya 1.5 RC2 potem jeszcze światła takie jak Vray sky . Ja w v. 15.rc3 posiadam tylko vray mtl , vray lightmtl , vraymtlwrapper , Vraybmp filter , Vrayedge tex , Vrayhdri i Vraymap i Vraylight ;] Co z resztą ? ;]

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
- VrayDirt (...jak sama nazwa wskazuje)

- VrayHDRI (...jak sama nazwa wskazuje)

 

Buheheh."Koń jaki jest każdy widzi"

 

Co z resztą ? ;]

 

Pewno nie skrakowałeś dobrze. Poczytaj instrukcję. albo napisz od chaos group.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności