Napisano 18 Czerwiec 200816 l MATERIAŁY - Vray2SidedMtl (materiał na 2-ścienne obiekty) - VrayBlendMtl (materiał do komponowania złożonych materiałów) - VrayFastSSS (materiał typu Sub-surface) - VrayLightMtl (materiał jako emiter światła) - VrayMtl (główny materiał Vraya) - VrayMtlWrapper (materiał kontrolujący właściwości GI/Matte) - VrayOverrideMtl (materiał-kopozytor odrębnych map dla GI, odbić i refrakcji) MAPY - VrayBmpFilter (mapa do lepszej kontroli filtrowania nakładanych textur UV) - VrayColor (mapa do kontroli koloru w texturze) - VrayCompText (mapa do kompozycji 2 różnych textur/map) - VrayDirt (...jak sama nazwa wskazuje) - VrayEdgeText (mapa budowana na podstawie siatki obiektu) - VrayHDRI (...jak sama nazwa wskazuje) - VrayMap (mapa raytrace dla odbić i refrakcji) - VraySky (mapa do kontroli oświetlenia typu "physical") To są mapy i materiały z V'raya 1.5 RC2 potem jeszcze światła takie jak Vray sky . Ja w v. 15.rc3 posiadam tylko vray mtl , vray lightmtl , vraymtlwrapper , Vraybmp filter , Vrayedge tex , Vrayhdri i Vraymap i Vraylight ;] Co z resztą ? ;]
Napisano 18 Czerwiec 200816 l - VrayDirt (...jak sama nazwa wskazuje) - VrayHDRI (...jak sama nazwa wskazuje) Buheheh."Koń jaki jest każdy widzi" Co z resztą ? ;] Pewno nie skrakowałeś dobrze. Poczytaj instrukcję. albo napisz od chaos group.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto