Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

MATERIAŁY

- Vray2SidedMtl (materiał na 2-ścienne obiekty)

- VrayBlendMtl (materiał do komponowania złożonych materiałów)

- VrayFastSSS (materiał typu Sub-surface)

- VrayLightMtl (materiał jako emiter światła)

- VrayMtl (główny materiał Vraya)

- VrayMtlWrapper (materiał kontrolujący właściwości GI/Matte)

- VrayOverrideMtl (materiał-kopozytor odrębnych map dla GI, odbić i refrakcji)

 

MAPY

- VrayBmpFilter (mapa do lepszej kontroli filtrowania nakładanych textur UV)

- VrayColor (mapa do kontroli koloru w texturze)

- VrayCompText (mapa do kompozycji 2 różnych textur/map)

- VrayDirt (...jak sama nazwa wskazuje)

- VrayEdgeText (mapa budowana na podstawie siatki obiektu)

- VrayHDRI (...jak sama nazwa wskazuje)

- VrayMap (mapa raytrace dla odbić i refrakcji)

- VraySky (mapa do kontroli oświetlenia typu "physical")

 

To są mapy i materiały z V'raya 1.5 RC2 potem jeszcze światła takie jak Vray sky . Ja w v. 15.rc3 posiadam tylko vray mtl , vray lightmtl , vraymtlwrapper , Vraybmp filter , Vrayedge tex , Vrayhdri i Vraymap i Vraylight ;] Co z resztą ? ;]

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 927
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
- VrayDirt (...jak sama nazwa wskazuje)

- VrayHDRI (...jak sama nazwa wskazuje)

 

Buheheh."Koń jaki jest każdy widzi"

 

Co z resztą ? ;]

 

Pewno nie skrakowałeś dobrze. Poczytaj instrukcję. albo napisz od chaos group.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności