Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem bo nie wiem jak zrobić żeby światło globalne nie padało na jeden obiekt i nie wiem czy trzeba coś zmienić w materiale czy w świetle a może w opcji obiektu.proszę o pomoc bo ja tego nie rozumie.:)

 

 

 

 

 

Wyjaśnienie :robie żaglówkę która płynie z pkt A do pkt B i wodę i cala resztę oświetlam "słońcem"(IES Sun) ale lodka ma być biała i nie wiem jak zrobić taki materiał bo ciągle odbija sie albo woda albo światło rzuca dziwny odcień i lodka jest np. brązowo zielona. Proszę o szybka pomoc

 

Z góry thx

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomoz nam pomoc tobie.

W pierwszym przypadku: do tego co chcesz sluzy Exclude, masz go w parametrach swiatla.

Ale w drugim? Ani nie napisales czym renderujesz, ani jakich materialow uzywasz. Malo kto ma w domu na kompie przepis "jak zrobic fajna zaglowke" zeby ci odrazu podsunac rozwiazanie.

Napisano
  • Autor

Dzięki wielki mirach.Naprawdę mi pomogłeś! DZIEKUJĘ!

 

Sebastian Ozga--tobie również dziękuję bez ciebie był bym nikim....smutno mi jak widzę takich.....

 

mirach jeszcze raz dzięki jak coś to wal do mnie:)

Napisano

Podaj jakieś źródła gdzie szukałeś i czego nie rozumiesz.

 

Czy masz problem z materiałem czy ze światłem?

 

Jeśli zadasz jakieś konkretniejsze pytanie, może ktoś dowie się o co ci chodzi.

 

Może scenę gotową ci wysłać, to wciśniesz F9 i zadziała wtedy?

Napisano

graficznie bardzo ubogo. merytorycznie niezgodnie z zasadami żeglarstwa. w drugim filmie przy baksztagu żagle winny się wychylić do końca: fok powinien być albo "na motyla" albo schowany za grotem łopotać. u ciebie zarówno w bajdewindzie jak i baksztagu żagle ustawione sa identycznie. jesli to ma być pomoc naukowa to kiepsko.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności