Moann Napisano 14 Listopad 2002 Napisano 14 Listopad 2002 Ok! Wiec w większo¶ci animacji potrzebujemy jakiego¶ terenu pod nasze dział±nie. Mam pytanie..jaki sposób lub jaki plugin jest najlepszy do tego celu (nie chodzi mi oczywi¶cie o programiki typu \"plane\" na to \"nois\" i zmieniamy \"seed\"`a tylko co¶ ambitniejszego gdzie miałbym wpływ na budowany teren) p.s. oczywi¶cie wbudowanego w maxa Terrain znam.
leander Napisano 15 Listopad 2002 Napisano 15 Listopad 2002 Najlatwiej modyfikatorem displace na wczesniej utworzonej bitmapie. W dziale tutoriali znajdziesz kilka opisow, najprostszy - \"tworzenie doliny\". Do teksturowania polecam wyeksportowac texporterem juz wytloczona siatke, bo dobrze widac jak max zinterpretowal pierwotna bitmape.
Bacry Napisano 15 Listopad 2002 Napisano 15 Listopad 2002 UgryĽ się tym texporterem. Po dołożeniu bitmapy d odisplace dołóż materiał typu blend z maska zmapowan± w drugim kanale tak żeby można dołożyć zmianę podłoża wraz z wysoko¶ci± terenu. I użyj jeszcze materiału topbottom. Tam można zrobić tak żeby ¶nieg zalegał na płaskich terenach. Efekty niesamowite do osi±gnięcia:)
Yansen Napisano 15 Listopad 2002 Napisano 15 Listopad 2002 Ostatecznie zawsze zostaje TerraScape Digimation .....
Moann Napisano 15 Listopad 2002 Autor Napisano 15 Listopad 2002 Dzięki bardzo za sugestie...wypróbujemy...wypróbujemy...:D
saygon Napisano 15 Listopad 2002 Napisano 15 Listopad 2002 a moze lightscape?? niezly jest i w pełniwe z maxem zintegorowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się