Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ok! Wiec w większo¶ci animacji potrzebujemy jakiego¶ terenu pod nasze dział±nie. Mam pytanie..jaki sposób lub jaki plugin jest najlepszy do tego celu (nie chodzi mi oczywi¶cie o programiki typu \"plane\" na to \"nois\" i zmieniamy \"seed\"`a tylko co¶ ambitniejszego gdzie miałbym wpływ na budowany teren) p.s. oczywi¶cie wbudowanego w maxa Terrain znam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlatwiej modyfikatorem displace na wczesniej utworzonej bitmapie. W dziale tutoriali znajdziesz kilka opisow, najprostszy - \"tworzenie doliny\". Do teksturowania polecam wyeksportowac texporterem juz wytloczona siatke, bo dobrze widac jak max zinterpretowal pierwotna bitmape.

Napisano

UgryĽ się tym texporterem. Po dołożeniu bitmapy d odisplace dołóż materiał typu blend z maska zmapowan± w drugim kanale tak żeby można dołożyć zmianę podłoża wraz z wysoko¶ci± terenu. I użyj jeszcze materiału topbottom. Tam można zrobić tak żeby ¶nieg zalegał na płaskich terenach. Efekty niesamowite do osi±gnięcia:)

Napisano
  • Autor

Dzięki bardzo za sugestie...wypróbujemy...wypróbujemy...:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności