deepyellow Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Max domyślnie w oknie perspektywicznym tworzy perspektywę z 3 punktami zbiegu. Czy można to zmienic 2 punkty? Thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 yyy troche nie kapuje ale chyba chodzi o to że masz perspektywe a chcesz widzieć tylko płaszczyzne. lekarstwo to w lewym gurnym rogu klikasz na napis tam view i wybierasz z której strony chcesz patrzeć. lub skruty klawiszowe np. t to widok top czyli z góry bez perspektywy :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
deepyellow Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 No nie kapujesz :D Widoki ta ja sobie umiem zmieniac :) perspektywa z trzema punktami zbiegu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Perspektywa_z_trzema_punktami_zbiegu perspektywa z dwoma punktami zbiegu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Perspektywa_z_dwoma_punktami_zbiegu W maxie domyslnie jest ta pierwsza, co sprawia że w widoku perspektywicznym sciany budynkow sprawiaja wrazenie zwężania się ku górze (co jest jak najbardzoej naturalne w realu). W rysunku architektonicznym natomiast czesto pomija się trzeci punkt, aby wszystkie linie scian itp. były do siebie równoległe a budynki nie zwężały się ku gorze. I to chciałbym uzyskac jakos :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Oczywiście. Jeśli to zwykła kamera klikasz prawym przyciskiem na kamerze i wybierasz assign Cammera Correction. Jeśli Vrayowa to wchodzisz do ustawień kamery i pod vertical shift masz przycisk guess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now