Trybal Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Witam... Mam taki problem... Mam cały model postaci, ale aktualnie interesuje mnie zriggowanie samej łapy... Podstawiłem pod model szkielet biped... I sprawa wygląda tak... Udo jest ok... Łydka jest ok... Natomiast mam problem z samą łapą... Bo gdy nią ruszam to łapa modelu się nie rusza... No to ok... Chcę wbić do modifiers żeby zwiększyć zasięg i siłę działania wybranej kości, ale się nie da... W ogóle nie mogę wybrać łapy :/ Oczywiście z resztą kości jest wszystko w porządku tylko z tymi łapami coś nie tak :/ No i muszę zwiększać zasięg i siłę działania łydki tak by zasięg nachodził jeszcze na łapę... No i wtedy łapa rusza się wraz z łydką, no ale wygląda to mało realistycznie :/ Proszę o pomoc i z góry dziękuję... Ps. Mam nadzieję, że zczaicie o co kaman bo opisałem to trochę chaotycznie ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się