Napisano 20 Czerwiec 200817 l Witam... Mam taki problem... Mam cały model postaci, ale aktualnie interesuje mnie zriggowanie samej łapy... Podstawiłem pod model szkielet biped... I sprawa wygląda tak... Udo jest ok... Łydka jest ok... Natomiast mam problem z samą łapą... Bo gdy nią ruszam to łapa modelu się nie rusza... No to ok... Chcę wbić do modifiers żeby zwiększyć zasięg i siłę działania wybranej kości, ale się nie da... W ogóle nie mogę wybrać łapy :/ Oczywiście z resztą kości jest wszystko w porządku tylko z tymi łapami coś nie tak :/ No i muszę zwiększać zasięg i siłę działania łydki tak by zasięg nachodził jeszcze na łapę... No i wtedy łapa rusza się wraz z łydką, no ale wygląda to mało realistycznie :/ Proszę o pomoc i z góry dziękuję... Ps. Mam nadzieję, że zczaicie o co kaman bo opisałem to trochę chaotycznie ^^
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto