Jump to content

Trybal

Members
  • Content Count

    631
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Trybal last won the day on July 17 2009

Trybal had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

5 Followers

About Trybal

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/01/1991

City (optional)

  • Miasto
    Jarosław
  1. Spoko :P Gram od kilku miechów zawzięcie w Team Fortress 2 i zaraz po snajperze strasznie przypadł mi do gusty Gruby. Z racji tego, że snajperka już jest, to postanowiłem zrobić broń Grubego czyli własnie miniguna :D Naprawdę fajnie się gra mając taką siłę rażenia w łapie :D comander_barnik luknąłem na Twoją broń i pomyślałem sobie, że w sumie to jeszcze mogę wrzucić trochę detalu do mojego mini :D Nie chciałem przesadzić - w końcu to LP, ale... Zobaczyłem co Ty zrobiłeś, a że zostało mi ponad 0,5k trójkątów do wykorzystania to pomyślałem "Czemu nie?" hehehe :) Zmiany nie są duże, ale może ktoś się dopatrzy :P [/url] W weekend pewnie zrobię jakieś pierwsze teksturki...
  2. Witam! Z czystego spontana postanowiłem wziąć udział w bitwie. Nie liczę za bardzo na wygraną. Po prostu nie mam aktualnie dużo rzeczy na głowie więc w ramach ćwiczeń się pobawię. Zważywszy uwagę na to, że mam brzydki zwyczaj niekończenia niektórych rzeczy które zaczynam najpierw musiałem się upewnić, że doprowadzę model do jakiegoś bardziej zaawansowanego poziomu prowadząc "dokumentację" na dysku: Wkrótce dojdą teksturki...
  3. Trybal

    Trybar

    Z dumą mogę poinformować wszystkich, że portal Trybar już ruszył. Zapraszam na http://www.trybar.pl oraz do zakładania kont i pomocy w budowaniu bazy barów ;) Dla najaktywniejszych użytkowników przewidziane są nagrody rzeczowe ;)
  4. Trybal

    Trybar

    Witam wszystkich! Chciałbym Was zaprosić do zapoznania się z "broszurką" informacyjną portalu społecznościowego nad którym pracuję. Można ja (borszurkę) znaleźć pod adresem http://www.trybar.pl (sam serwis po starcie będzie dostępny pod tym samym adresem) :) Ruszamy już za niedługo, ale będę wdzięczny jesli polubicie nas na Fejsie: http://www.facebook.com/pages/TryBAR/142549105817938. Chętnie się dowiem również co o Tym myslicie :) Design jest mojego wykonania. Skrypt to już sprawka kogoś innego :)
  5. Cieszę się, że większości się podoba :) Co do wypowiedzi areva to faktycznie zdaję sobie sprawę z niektórych błędów ankiety i dziękuję za zwrócenie na nich uwagę ;) Na pewno wezmę to pod uwagę jeśli kiedyś będę tworzył kolejną. Oczywiście nie czuję urazy traktuję to jako konstruktywną krytykę do której zdążyłem się przyzwyczaić. Jednak nie zgadzam się z Tobą do końca, a nie chcę też wdawać się w dyskusje na tle publicznym gdyż mam skłonności do kontrowersyjnych poglądów i nie chcę robić zamieszania. Natomiast jeśli czujesz nieodpartą chęć porozmawiania o tym z przyjemnością zrobię to na GG, privie czy mailowo ;) I tak... Ankieta ma charakter czysto rozrywkowy ;) Zdaję sobie z tego sprawę, że jeśli chciałbym zbadać rynek to raczej by mi to nie wyszło ^^ Pozdrawiam ;)
  6. Witam. Zapraszam do wypełnienia mojej ankiety na temat Waszych upodobań dotyczących gier. Sam jestem maniakiem gier, ale chciałbym się dowiedzieć co inni gracze cenią sobie najbardziej. Zapraszam do wypełniania: http://www.ankietka.pl/ankieta/66633/doskonala-gra-komputerowa.html Ankieta jest w pełni anonimowa.
  7. Witam! Po długiej nieobecności na forum prezentuję swoje najnowsze dzieło zainspirowane niedawno skończoną grą Assassin's Creed: Brotherhood. Na YT można również oblukać model z każdej strony
  8. Bawiłem się chwilę w ZB, ale nie wiem za bardzo co mam tam robić ;/ W sensie czemu dodać detal. To mnie bardzo zniechęciło ;/ Większość detalu, który jest na koncepcie można załatwić zwykłym bumpem. Po krótkiej przerwie zarzucam test metalu. Męczyłem się z tym cholerstwem wiele dni ;/ Nie twierdzę, że jest świetnie, ale dobrze... przynajmniej w porównaniu do tych herezji co mi wychodziły do tej pory xD Proszę o jakieś wskazówki dotyczące poprawy jakości metalu... Przesadziłem chyba trochę z HDRI bo jest za jasno, a tło jest takie tymczasowe. Tak, żeby metal miał co odbijać... O ile z daleka w miarę wszystko trzyma poziom, tak z bliska render jest nieco odpychający ;/ A w przyszłości gdybym chciał zanimować tę postać prawdopodobnie chciałbym skorzystać z kilku ujęć z bliska... Więc dlatego nie chciałbym by tak zostało...
  9. Trochę szmutno i pustawo :P Ogólnie też pozytywnie :)
  10. Tak jak wspominałem na GG, zmontuj te refleksy współpracujące z zadrapaniami :) Eleganckie ;] Tekstury robią największe wrażenie :>
  11. Fajne :) Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać w nocnym oświetleniu ;> O ile takowe zrobisz :P
  12. Swój głos oddałem na Vegę :) Mimo miażdżącego detalu Mafidy, sculpt Vegi bardziej przypadł mi do gustu :) Być może dlatego, że kojarzy mi się z Predatorem ;)
  13. Też miałem coś takiego kiedyś. To nie było spowodowane wjechaniem kamery w obiekt tylko zbytnim przybliżeniem. Jednak to był jakiś błąd bo normalnie obiekt nie powinien znikać przy przybliżeniu. Niestety nie wiem co było przyczyną tego błędu i nie wiem jak się go pozbyłem. Problem zniknął sam po pewnym czasie.
  14. Jeśli teapot nie został przekonwertowany na editable poly to w jego parametrach możesz zwiększyć odpowiednią wartość by zmniejszyć kanciastość. Natomiast jeśli go przekonwertowałeś to może pobawić się modyfikatorem TurboSmooth, albo narzędziem MSmooth lub najlepiej po prostu ręcznie zagęścić siatkę w odpowiednich miejscach.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy