Trybal Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Witam ponownie ;] Moim kolejnym problemem, a może raczej zapytaniem jest czy można do szkieletu Biped w jakiś sposób dodawać nowe kości? Oczywiście nie mam tu na myśli takiego bajeru, że mam dwa palce to sobie dodaje jeszcze trzy i mam pięć, albo mam trzy kręgi i dodaje jeszcze kilka, ani nawet dodatkowych kości na rzekomy ogon ;] Chodzi mi tutaj o taki myk, że dodaje nową kość do szkieletu i umieszczam ją gdzie chcę i jak chcę no i potem oczywiście rigguje ;] Może przedstawię sytuację i będzie łatwiej ;] Chodzi mi o wstawienie kości pod uszy ;] Ponieważ to jest zwierzątko, a zwierzątka mają duże uszy i często nimi ruszają, to przydałoby się i uszy zanimować ;] Dodatkowe kości na ogon też już wykorzystałem ;] Na ogon oczywiście :D I tak jakby utknąłem ^^ Proszę o udzielenie pomocy i z góry dziękuję :)
Temporal Napisano 21 Czerwiec 2008 Napisano 21 Czerwiec 2008 hmmm nie uzywam bipeda ale nie ma czegos takiego w nim jak add bones? ewentualnie sproboj zlinkowac kosci do bipeda narzedziem select and link :P oczywiscie to sa moje rady wyssane z powietrza bo jak sie bawie w animowanie to uzywam tylko samych kosci bez bipeda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się