Napisano 20 Czerwiec 200816 l Witam ponownie ;] Moim kolejnym problemem, a może raczej zapytaniem jest czy można do szkieletu Biped w jakiś sposób dodawać nowe kości? Oczywiście nie mam tu na myśli takiego bajeru, że mam dwa palce to sobie dodaje jeszcze trzy i mam pięć, albo mam trzy kręgi i dodaje jeszcze kilka, ani nawet dodatkowych kości na rzekomy ogon ;] Chodzi mi tutaj o taki myk, że dodaje nową kość do szkieletu i umieszczam ją gdzie chcę i jak chcę no i potem oczywiście rigguje ;] Może przedstawię sytuację i będzie łatwiej ;] Chodzi mi o wstawienie kości pod uszy ;] Ponieważ to jest zwierzątko, a zwierzątka mają duże uszy i często nimi ruszają, to przydałoby się i uszy zanimować ;] Dodatkowe kości na ogon też już wykorzystałem ;] Na ogon oczywiście :D I tak jakby utknąłem ^^ Proszę o udzielenie pomocy i z góry dziękuję :)
Napisano 21 Czerwiec 200816 l hmmm nie uzywam bipeda ale nie ma czegos takiego w nim jak add bones? ewentualnie sproboj zlinkowac kosci do bipeda narzedziem select and link :P oczywiscie to sa moje rady wyssane z powietrza bo jak sie bawie w animowanie to uzywam tylko samych kosci bez bipeda.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto