Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam już pierwszy exterior za sobą to teraz próba pokoju.

a1md4.jpg

 

a2ls5.jpg

 

Pokój rozmiarowo taki jak rzeczywisty tylko umeblowanie zupełnie inne.

Z góry dziękuje za komentarze.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobry poczatek. Dobre modele i niezle tekstury.

Kilka uwag:

1) wszystkie meble wydaja sie lewitowac

2) ciut za duzy bump na posadzce

3) te zaslony to z czego sa? za mocno przeswituja - po co miec zaslony, skoro niczego nimi zaslonic nie mozna

4)szafka po prawej wgryza sie w listwe przypodlogowa.

5)dodasz kaloryfer?

6)przydalby sie jakis hard shadow z okna

Napisano

ndru - co do lewitowania to też mam takie wrażenie a niektóre rzeczy są wręcz zatopione w podłodze; podłoga rzeczywiście sie zarysowała; zasłony to miały takie troche światłopuszczające (może za bardzo...); kaloryfer będzie narazie chęci nie starczyło; a co do hard shadow to chciałem ale... nie umiem.Jakieś podpowiedzi na ten shadow to byłbym wdzięczny (vray;IM+LC;store direct light w obu wyłączony....)

Xiz0r - jak wyżej, a co do nudnawo to mógłbyś konkretnie? mało kubków czy ustawienie,kolory?

Temporal - specjalnie dla ciebie świeżutko zrobione

 

Dzięki, podpicuje i wrzuce.

 

imgp0841jj8.jpg

 

a tu linki bo sie coś krzaczy

http://img74.imageshack.us/my.php?image=a1na2.jpg

http://img504.imageshack.us/my.php?image=a2ls5.jpg

REF - http://img182.imageshack.us/my.php?image=imgp0841jj8.jpg

Napisano

Obraz w tv nie powinien byc chyba tak jasny i jego powierzchnia powinna coś odbijać. Przez światło za kamerą obraz chyba traci swój realizm.

Napisano

shading masz slaby i dlatego jest wrazenie lewitacji i tutaj zadne przesuwanie nie pomoze poprostu trzeba podbic wartosci GI albo dorenderowac ambient occlusion pass

Napisano

kukua - tak to wygląda z góry, więc wydawało mi się że będzie bardziej realistyczne przez światło z pokoi (teraz jest troche zmiejszone).TV ciemniejsze ale przegiąłem z odbiciem.

 

refco5.jpg

 

temporal - teraz jest IM+LC na bardzo wysokim poziomie jak dla mojego kompa (12h redender). Co do ambient occlusion pass to może jakaś podpowiedź, bo turtoriali większość pod mentala, a z tego co znalazłem do vray to jest kilka koncepcji(bez świateł albo dirtmap cośtam....).

 

a6ye1.jpg

Napisano

mam problem i może ktoś wie o co chodzi

to jest z wyłączonymi światłami, overmat na vraylightmat z dirtmap

ustawienia dirtmap

dmyv2.jpg

 

a wyszło coś takiego (dlaczego nie ma zaciemnienia przy kanapie,stoliku itp?)

occmj2.jpg

 

dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi

Napisano

ambientem w vrayu sie nie bawilem to nic nie poradze ale zawwsze mozesz rendernac ao pass z takiego samego ujecia w mentalu a pozniej polaczyc do do rendera orginalnego z vraya... no i tak mysle ze u ciebie przydalyby sie ostre cienie bo jak widac to slonecznie tam masz a tak rozmyte przesadnie cienie to masz w pochmurny dzien wiec wez to pod uwage... nie wiem czym oswietlasz ale ja dalbym direct lighta z vray shadow albo jak to ostatnio w modze uzyl vray suna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności