joo Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Witam, mam już pierwszy exterior za sobą to teraz próba pokoju. Pokój rozmiarowo taki jak rzeczywisty tylko umeblowanie zupełnie inne. Z góry dziękuje za komentarze.
ndru Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Dobry poczatek. Dobre modele i niezle tekstury. Kilka uwag: 1) wszystkie meble wydaja sie lewitowac 2) ciut za duzy bump na posadzce 3) te zaslony to z czego sa? za mocno przeswituja - po co miec zaslony, skoro niczego nimi zaslonic nie mozna 4)szafka po prawej wgryza sie w listwe przypodlogowa. 5)dodasz kaloryfer? 6)przydalby sie jakis hard shadow z okna
Orangegraphics Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 w sumie ładnie, tylko podloga za duzy gloos, lewitujące rzeczy i nudnawo
joo Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 ndru - co do lewitowania to też mam takie wrażenie a niektóre rzeczy są wręcz zatopione w podłodze; podłoga rzeczywiście sie zarysowała; zasłony to miały takie troche światłopuszczające (może za bardzo...); kaloryfer będzie narazie chęci nie starczyło; a co do hard shadow to chciałem ale... nie umiem.Jakieś podpowiedzi na ten shadow to byłbym wdzięczny (vray;IM+LC;store direct light w obu wyłączony....) Xiz0r - jak wyżej, a co do nudnawo to mógłbyś konkretnie? mało kubków czy ustawienie,kolory? Temporal - specjalnie dla ciebie świeżutko zrobione Dzięki, podpicuje i wrzuce. a tu linki bo sie coś krzaczy http://img74.imageshack.us/my.php?image=a1na2.jpg http://img504.imageshack.us/my.php?image=a2ls5.jpg REF - http://img182.imageshack.us/my.php?image=imgp0841jj8.jpg
kukua Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Obraz w tv nie powinien byc chyba tak jasny i jego powierzchnia powinna coś odbijać. Przez światło za kamerą obraz chyba traci swój realizm.
Temporal Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 shading masz slaby i dlatego jest wrazenie lewitacji i tutaj zadne przesuwanie nie pomoze poprostu trzeba podbic wartosci GI albo dorenderowac ambient occlusion pass
joo Napisano 1 Lipiec 2008 Autor Napisano 1 Lipiec 2008 kukua - tak to wygląda z góry, więc wydawało mi się że będzie bardziej realistyczne przez światło z pokoi (teraz jest troche zmiejszone).TV ciemniejsze ale przegiąłem z odbiciem. temporal - teraz jest IM+LC na bardzo wysokim poziomie jak dla mojego kompa (12h redender). Co do ambient occlusion pass to może jakaś podpowiedź, bo turtoriali większość pod mentala, a z tego co znalazłem do vray to jest kilka koncepcji(bez świateł albo dirtmap cośtam....).
joo Napisano 1 Lipiec 2008 Autor Napisano 1 Lipiec 2008 mam problem i może ktoś wie o co chodzi to jest z wyłączonymi światłami, overmat na vraylightmat z dirtmap ustawienia dirtmap a wyszło coś takiego (dlaczego nie ma zaciemnienia przy kanapie,stoliku itp?) dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
Temporal Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 ambientem w vrayu sie nie bawilem to nic nie poradze ale zawwsze mozesz rendernac ao pass z takiego samego ujecia w mentalu a pozniej polaczyc do do rendera orginalnego z vraya... no i tak mysle ze u ciebie przydalyby sie ostre cienie bo jak widac to slonecznie tam masz a tak rozmyte przesadnie cienie to masz w pochmurny dzien wiec wez to pod uwage... nie wiem czym oswietlasz ale ja dalbym direct lighta z vray shadow albo jak to ostatnio w modze uzyl vray suna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się