Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam już pierwszy exterior za sobą to teraz próba pokoju.

a1md4.jpg

 

a2ls5.jpg

 

Pokój rozmiarowo taki jak rzeczywisty tylko umeblowanie zupełnie inne.

Z góry dziękuje za komentarze.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobry poczatek. Dobre modele i niezle tekstury.

Kilka uwag:

1) wszystkie meble wydaja sie lewitowac

2) ciut za duzy bump na posadzce

3) te zaslony to z czego sa? za mocno przeswituja - po co miec zaslony, skoro niczego nimi zaslonic nie mozna

4)szafka po prawej wgryza sie w listwe przypodlogowa.

5)dodasz kaloryfer?

6)przydalby sie jakis hard shadow z okna

Napisano
  • Autor

ndru - co do lewitowania to też mam takie wrażenie a niektóre rzeczy są wręcz zatopione w podłodze; podłoga rzeczywiście sie zarysowała; zasłony to miały takie troche światłopuszczające (może za bardzo...); kaloryfer będzie narazie chęci nie starczyło; a co do hard shadow to chciałem ale... nie umiem.Jakieś podpowiedzi na ten shadow to byłbym wdzięczny (vray;IM+LC;store direct light w obu wyłączony....)

Xiz0r - jak wyżej, a co do nudnawo to mógłbyś konkretnie? mało kubków czy ustawienie,kolory?

Temporal - specjalnie dla ciebie świeżutko zrobione

 

Dzięki, podpicuje i wrzuce.

 

imgp0841jj8.jpg

 

a tu linki bo sie coś krzaczy

http://img74.imageshack.us/my.php?image=a1na2.jpg

http://img504.imageshack.us/my.php?image=a2ls5.jpg

REF - http://img182.imageshack.us/my.php?image=imgp0841jj8.jpg

Napisano

Obraz w tv nie powinien byc chyba tak jasny i jego powierzchnia powinna coś odbijać. Przez światło za kamerą obraz chyba traci swój realizm.

Napisano

shading masz slaby i dlatego jest wrazenie lewitacji i tutaj zadne przesuwanie nie pomoze poprostu trzeba podbic wartosci GI albo dorenderowac ambient occlusion pass

Napisano
  • Autor

kukua - tak to wygląda z góry, więc wydawało mi się że będzie bardziej realistyczne przez światło z pokoi (teraz jest troche zmiejszone).TV ciemniejsze ale przegiąłem z odbiciem.

 

refco5.jpg

 

temporal - teraz jest IM+LC na bardzo wysokim poziomie jak dla mojego kompa (12h redender). Co do ambient occlusion pass to może jakaś podpowiedź, bo turtoriali większość pod mentala, a z tego co znalazłem do vray to jest kilka koncepcji(bez świateł albo dirtmap cośtam....).

 

a6ye1.jpg

Napisano
  • Autor

mam problem i może ktoś wie o co chodzi

to jest z wyłączonymi światłami, overmat na vraylightmat z dirtmap

ustawienia dirtmap

dmyv2.jpg

 

a wyszło coś takiego (dlaczego nie ma zaciemnienia przy kanapie,stoliku itp?)

occmj2.jpg

 

dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi

Napisano

ambientem w vrayu sie nie bawilem to nic nie poradze ale zawwsze mozesz rendernac ao pass z takiego samego ujecia w mentalu a pozniej polaczyc do do rendera orginalnego z vraya... no i tak mysle ze u ciebie przydalyby sie ostre cienie bo jak widac to slonecznie tam masz a tak rozmyte przesadnie cienie to masz w pochmurny dzien wiec wez to pod uwage... nie wiem czym oswietlasz ale ja dalbym direct lighta z vray shadow albo jak to ostatnio w modze uzyl vray suna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności