Napisano 24 Czerwiec 200816 l Witam, mam już pierwszy exterior za sobą to teraz próba pokoju. Pokój rozmiarowo taki jak rzeczywisty tylko umeblowanie zupełnie inne. Z góry dziękuje za komentarze.
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Dobry poczatek. Dobre modele i niezle tekstury. Kilka uwag: 1) wszystkie meble wydaja sie lewitowac 2) ciut za duzy bump na posadzce 3) te zaslony to z czego sa? za mocno przeswituja - po co miec zaslony, skoro niczego nimi zaslonic nie mozna 4)szafka po prawej wgryza sie w listwe przypodlogowa. 5)dodasz kaloryfer? 6)przydalby sie jakis hard shadow z okna
Napisano 24 Czerwiec 200816 l w sumie ładnie, tylko podloga za duzy gloos, lewitujące rzeczy i nudnawo
Napisano 25 Czerwiec 200816 l Autor ndru - co do lewitowania to też mam takie wrażenie a niektóre rzeczy są wręcz zatopione w podłodze; podłoga rzeczywiście sie zarysowała; zasłony to miały takie troche światłopuszczające (może za bardzo...); kaloryfer będzie narazie chęci nie starczyło; a co do hard shadow to chciałem ale... nie umiem.Jakieś podpowiedzi na ten shadow to byłbym wdzięczny (vray;IM+LC;store direct light w obu wyłączony....) Xiz0r - jak wyżej, a co do nudnawo to mógłbyś konkretnie? mało kubków czy ustawienie,kolory? Temporal - specjalnie dla ciebie świeżutko zrobione Dzięki, podpicuje i wrzuce. a tu linki bo sie coś krzaczy http://img74.imageshack.us/my.php?image=a1na2.jpg http://img504.imageshack.us/my.php?image=a2ls5.jpg REF - http://img182.imageshack.us/my.php?image=imgp0841jj8.jpg
Napisano 30 Czerwiec 200816 l Obraz w tv nie powinien byc chyba tak jasny i jego powierzchnia powinna coś odbijać. Przez światło za kamerą obraz chyba traci swój realizm.
Napisano 30 Czerwiec 200816 l shading masz slaby i dlatego jest wrazenie lewitacji i tutaj zadne przesuwanie nie pomoze poprostu trzeba podbic wartosci GI albo dorenderowac ambient occlusion pass
Napisano 1 Lipiec 200816 l Autor kukua - tak to wygląda z góry, więc wydawało mi się że będzie bardziej realistyczne przez światło z pokoi (teraz jest troche zmiejszone).TV ciemniejsze ale przegiąłem z odbiciem. temporal - teraz jest IM+LC na bardzo wysokim poziomie jak dla mojego kompa (12h redender). Co do ambient occlusion pass to może jakaś podpowiedź, bo turtoriali większość pod mentala, a z tego co znalazłem do vray to jest kilka koncepcji(bez świateł albo dirtmap cośtam....).
Napisano 1 Lipiec 200816 l Autor mam problem i może ktoś wie o co chodzi to jest z wyłączonymi światłami, overmat na vraylightmat z dirtmap ustawienia dirtmap a wyszło coś takiego (dlaczego nie ma zaciemnienia przy kanapie,stoliku itp?) dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
Napisano 2 Lipiec 200816 l ambientem w vrayu sie nie bawilem to nic nie poradze ale zawwsze mozesz rendernac ao pass z takiego samego ujecia w mentalu a pozniej polaczyc do do rendera orginalnego z vraya... no i tak mysle ze u ciebie przydalyby sie ostre cienie bo jak widac to slonecznie tam masz a tak rozmyte przesadnie cienie to masz w pochmurny dzien wiec wez to pod uwage... nie wiem czym oswietlasz ale ja dalbym direct lighta z vray shadow albo jak to ostatnio w modze uzyl vray suna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto